گردان‌های حزب الله عراق؛

در مقابل آمریکایی‌ها به هیچ وجه تسلیم نخواهیم شد

گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد: روند مبارزه با داعش در این کشور نقشه های آمریکا برای اشغال دوباره آن و منطقه را رسوا کرد.

در مقابل آمریکایی‌ها به هیچ وجه تسلیم نخواهیم شدبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گردان های حزب الله عراق اعلام کرد: ما هرگز تسلیم شدن را نخواهیم پذیرفت، گرچه آمریکا برای تحقق این مساله و اشغال دوباره سرزمین ما تلاش می کند. ما مخالفت خود را با تلاش های واشنگتن برای کنترل بر حاکمیت عراق و مصادره کردن تصمیمات سیاسی این کشور از طریق باقی ماندن نیروهای نظامی اش در عراق اعلام می کنیم.

گردان های حزب الله عراق در ادامه تاکید کرد: نیروهای آمریکایی در عراق شاهد یک خلأ بوده و از شرایط موجود در کشور که به دلیل مبارزه با داعش به وجود آمده بود سوء استفاده کردند. ما بر تصمیم خود مبنی بر عدم مشارکت هیچ کدام از نیروها و یا کادرهای خود در انتخابات آتی به عنوان نامزد انتخابات تاکید داریم. از مردم عراق می خواهیم تا مشارکت فعال و گسترده ای در این انتخابات داشته باشند. ما از کسانی حمایت می کنیم که دارای ویژگی های ملی و شایستگی و فداکاری باشند.

این گردان ها اعلام کرد: ما از کسانی که مواضع شجاعانه ای در قبال داعش و علیه آمریکا دارند حمایت می کنیم. سال هایی که عراق با داعش مبارزه می کرد، نقشه های آمریکا برای اشغال دوباره عراق و منطقه را رسوا کرد. ما آمادگی خود را برای دفاع از کشور در برابر توطئه های آمریکا حفظ می کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار