احداث 110 نمازخانه تا پایان سال 97 در مدارس استان اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برنامه اجرایی برای ایجاد و احداث 110 نمازخانه در سطح مدارس استان تا پایان سال 97 در دستور کار آموزش و پرورش استان می باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: از مجموع 110 نمازخانه مورد اشاره 47 نمازخانه بصورت احداثی در حال اجراست و در برخی موارد هم نیازمند اعتبارات استانی است.

وی افزود: مقرر شده است که از مجموع نمازخانه ها سهم هر شهرستان مشخص شده و در جلسات شورای برنامه ریزی شهرستان ها به عنوان دستور جلسه قرار خواهد گرفت تا مساعدت های لازم توسط دستگاه های اجرایی برای احداث و ایجاد معمول گردد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: کار مطالعه در این خصوص شروع شده و قرار است تا در مدارسی که امکان بهسازی و تجهیز فضا برای ایجاد نمازخانه وجود دارد اقدام و در غیر این صورت کار احداث نمازخانه صورت گیرد.

ناصری همچنین از ایجاد 5 اردوگاه دانش آموزی خبر داد و افزود: کار مطالعاتی و جلسات کارشناسی برای ایجاد این اردوگاه ها در مناطق پارس آباد، گرمی، خلخال، نمین و لاهرود انجام شده و آماده طرح در کمیسیون ماده 33 در جهاد کشاورزی است.

وی با اشاره به بند ه تبصره 9 مبنی بر اجازه آموزش و پرورش برای تبدیل به احسن املاک افزود: 515 ملک آموزش و پرورش برای تبدیل به احسن شناسایی شده و نقشه آنها مهیا شده است.

ناصری افزود: در این خصوص چند جلسه کارشناسی با حضور معاون شهرسازی شهرداری اردبیل تشکیل شده و طرح مربوطه جهت ارسال به کمیسیون ماده 5 آماده شده است.

وی از انتخاب شورای آموزش و پرورش استان اردبیل به عنوان یکی از 5 استان برتر در سطح کشور خبر داد.

انتهای پیام/ح

ایجاد 5 اردوگاه دانش آموزی در استان اردبیل

 

برچسب ها: مدارس ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار