ذخیره سازی ۸۰ تن سیب و پرتقال شب عید در پیرانشهر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر گفت: امسال برای شب عید ۸۰ تن پرتقال و سیب در شهرستان پیرانشهر ذخیره شده است و نظارت‌های لازم بر انواع قیمت‌ها صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ رسول نامجو رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر در نخستین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان پیرانشهر اظهار کرد: باید تمامی دستگاه‌های مسئول در امر تنظیم بازار در ایام نوروز حضور فعال و جدی داشته باشند.
وی با بیان تعداد بازرسی‌های انجام گرفته اعم از بازرسی صنفی و غیر صنفی و شورای آرد و نان بیان کرد: در این رابطه در مجموع ۷۱۴ مورد بازرسی انجام شد که تعداد ۳۸۳ مورد آن منجر به تشکیل پرونده تعزیراتی به ارزش ۴۵۱ میلیون ریال شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر گفت: تعداد گشت‌های نظارتی مشترک با دستگاه‌های ذیربط نیز ۱۶۰ مورد بوده است.
وی بر لزوم تهیه و تنظیم اقلام ویژه بازار شب عید تاکید کرد و افزود: در این زمینه جهاد کشاورزی و سازمان تعاونی روستایی باید نهایت تلاش و کوشش خود را برای جذب کالا‌های ویژه اعم از تخم مرغ، گوشت قرمز، مرغ منجمد، برنج و میوه و به ویژه پرتقال و سیب را معمول کند. نامجو اظهار کرد: امسال برای شب عید ۵۰ تن پرتقال و ۳۰ تن سیب جذب شده و نظارت‌های لازم بر انواع قیمت‌ها صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ح

۷۱۴ مورد بازرسی صنفی و غیر صنفی در پیرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.