دعوت 4 ورزشکار کرمانی به اردوی تیم ملی او-اسپرت

محمد حسن عبدرشيدي، محمد رضاحسين خاني، حميد رضا شمس الدين سعيد و ابوالفضل نظري، ورزشکاران کرمانی به اردوی تیم ملی او-اسپرت دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  منصورصادقی، سرپرست تیم اعزامی استان کرمان به این دوره از رقابت ها گفت: مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی او-اسپرت ٣ و ٤ اسفند جاری به میزبانی استان همدان در سالن ورزشی شهید کارگران برگزار شد.

وی با اشاره به حضور تیم 10 نفره کرمان در این دوره از رقابت ها افزود: ٧ فایتر به همراه یک مربی، یک سرپرست و یک داور از استان کرمان در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی او-اسپرت حضور داشتند.

وی تصریح کرد: بر این اساس از استان کرمان، علیرضا دخشان، علی گوهرگزی، محمد حسن عبدالرشیدی، محمدرضا حسینخانی، سیدرضا دیبا، حمیدرضا شمس الدین سعید و ابوالفضل نظری به مربیگری رضا بهرامی و سرپرستی منصورصادقی به همراه بهروز سالاری به عنوان داور در این رقابت ها حاضر شدند.

صادقی یادآور شد: نتیجه ی این رقابت ها، دعوت محمد حسن عبدرشيدي،  محمد رضاحسين خاني، حميد رضا شمس الدين سعيد و ابوالفضل  نظري، 4 ورزشکار کرمانی به اردوی تیم ملی او-اسپرت بود.

مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی او-اسپرت ٣ و ٤ اسفند جاری به میزبانی استان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

درخشش کرمانی ها در رقابت های قهرمانی کشور او-اسپرت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار