کلنگ زنی ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیری در چابهار

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: کلنگ ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیری امروزدر ⁠روستای سید آباد بخش دشتیاری چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان به زمین زده شد.

راشکی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: این روستا حدود ٦٠٠ نفر جمعیت دارد که با راه اندازی این مدرسه ۲۹۰ دانش آموز آن از فضای آموزشی استاندارد برخوردار می‌شوند.

راشکی  ادامه داد: این مدرسه با زیربنای ۴۰۳ متر مربع و اعتبار ۱۱ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

وی افزود: بسیاری از دانش آموزان این روستا به دلیل نبود فضای آموزشی مناسب ترک تحصیل کرده اند.

وی با اشاره به رویکرد مشارکت خیران مدرسه ساز و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان برای ساخت مدرسه گفت: هر خیری که برای ساخت مدرسه گام بردارد این نهاد با وی همکاری می‌کند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با بیان اینکه متوسط زیربنای فضای آموزشی در کشور ۵.۳۴ متر مربع و در این استان ۳.۱۱ متر مربع است، اظهار داشت: برای رسیدن فضا‌های آموزشی این استان به متوسط کشوری نیازمند ساخت افزون بر ۱۱ هزار کلاس درس هستیم.

وی گفت: ۱۸ هزار و ۹۳۴ کلاس درس در سیستان و بلوچستان وجود دارد که ۶ هزار و ۱۸۱ مورد آن نیازمند تخریب و بازسازی و چهار هزار و ۳۵۸ مورد آن نیازمند مقاوم سازی است.

انتهای پیام/ع

 ساخت مدرسه خیری در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار