مشهد میزبان ۲۰ هزار زوج از سراسر کشور /معرفی مشهد الرضا به عنوان پایتخت ازدواج جوانان

مشهد امسال میزبان ۲۰ هزار زوج از سراسر کشور است و این زوج‌ها در قالب ۱۶ کاروان هزار نفره می‌توانند در ۳ روز اقامت خود در مشهد از برنامه‌های آموزشی و زیارتی طرح ملی همسفر تا بهشت استفاده کنند.

مشهد میزبان ۲۰ هزار زوج از سراسر کشور /معرفی مشهد الرضا به عنوان پایتخت ازدواج جوانانحجت الاسلام و المسلمین حسینی معاون ارتباطات و تبلیغات آستان قدس رضوی در حاشیه جشن ازواج دانشجویی در حرم مطهر رضوی به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ گفت: قوام و استحکام یک جامعه به هسته مرکزی جامعه بستگی دارند و آن هسته‌ی مرکزی خانواده است؛ متاسفانه بسیاری ازطلاق‌ها به این دلیل است که زوج‌ها مهارت دینی و اسلامی لازم را برای حفظ زندگی ندارند و این مهارت‌ها نیاز به آموزش دیدن دارد.

زهرا وحیدی دانشجوی تهرانی گفت:تا به حال فقط در یک کارگاه شرکت کرده ام و کارگاه‌ها در رابطه با شناخت روانی زن و مرد بود، مطالبی که گفته شدحتی در دانشگاه به ما آموزش نداده بودند.
مسعود ویسه‌ای دانشجوی همدانی هم در مورد کارگاه‌هایی که شرکت کرده بود گفت:تا حالا دوتا کارگاه شرکت کرده‌ام و در آن تمام مشکلات و مسائلی که بین زن و شوهر‌ها به وجود می‌آید آموزش داده شد.
 
باقری دانشجوی دانشگاه پیام نور فریدونشهر هم از پسر کوچکش و زیارت امام مهربانی‌ها گفت: من دو سال است که ازدواج کرده ام، زیارت امام رضا (ع) آرزوی همه است و به عشق امام رضا (ع) اسم پسرم را علی گذاشتم.
 

معرفی مشهد الرضا به عنوان پایتخت ازدواج جوانان

حجت الاسلام و المسلمین خادمی رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور هم در ادامه به خبرنگار ما گفت: مشهد امسال میزبان ۲۰ هزار زوج از سراسر کشور است و این زوج‌ها در قالب ۱۶ کاروان هزار نفره می‌توانند در ۳ روز اقامت خود در مشهد از برنامه‌های آموزشی و زیارتی طرح ملی همسفر تا بهشت استفاده کنند.
 
وی افزود: امیدواریم این برنامه‌ها از لحاظ کمی و کیفی به درجه‌ای برسد که بتوانیم در آینده‌ای نزدیک مشهد الرضا را به عنوان پایتخت ازدواج جوانان معرفی کنیم.

بیست و یکیمن طرح ملی ازدواج دانشجویی تا بیستم اسفند ماه در مشهد ادامه دارد.
گزارش از زهرا یونسی
 
انتهای پیام//ز.ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.