خاموشی بخشی از شیهون در دزفول

بخشدار شهیون دزفول گفت: برق تعدادی از روستا‌های این بخش بعد از سالند کوه از چند روز پیش تاکنون قطع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، محمدحسین خجسته کیا، بخشدار شهیون دزفول بیان داشت:بارندگی هفته گذشته تردد در جاده های روستاهای بخش شهیون را با مشکل مواجه کرده است ضمن اینکه امکان تردد به دهستان های احمدفداله و دره کاید به علت خرابی جاده امکانپذیر نیست.

وی افزود: برق تعدادی از روستاهای مناطق کوهستانی احمدفداله و دره کاید در فاصله 120 کیلومتری دزفول  قطع شده که امکان وصل برق این روستاها به علت سخت بودن تردد خودروهای عملیاتی وجود ندارد و بازگشایی مسیر نیازمند خودرو و ماشین آلات راهسازی است.

بخشدار شهیون گفت: این بخش کوهستانی از عصر روز جمعه شاهد بارندگی بوده ضمن اینکه با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش قابل توجه از ظهر امروز شنبه آمادگی لازم برای کمک رسانی در حوادث احتمالی در این بخش وجود دارد.

علی کرمی، رئیس اداره هواشناسی صفی آباد دزفول نیز بین داشت: از ظهر امروز تا اواسط هفته به تناوب بارندگی قابل ملاحظه ای در این منطقه پیش بینی شده است.طی امروز و فردا احتمال آبگرفتگی معابر در شمال خوزستان وجود دارد.

وی افزود:طی این هفته بارندگی خوبی پیش بینی می شود که باعث سیلابی شدن مسیل رودهای فصلی خواهد شد و دمای کنونی شهر دزفول را 16 درجه با رطوبت 83 درصد است که نسبت به روز گذشته همین زمان 2 درجه کاهش داشته است.

انتهای پیام/م

قطع برق تعدادی از روستاهای بخش شهیون دزفول  

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.