بازدید زائران از یادمان فتح المبین

مسئول یادمان فتح‌المبین شوش گفت: روزانه بیش از ۱۰ هزار زائر راهیان‌نور از یادمان فتح‌المبین بازدید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، فرحان منصوری، مسئول یادمان فتح‌المبین شوش بیان داشت: یادمان فتح‌المبین بر اساس دیدگاه‌های فرهنگی راهیان‌نور، فضاسازی‌های معنوی را برای خدمت‌رسانی به  زائران  راهیان نور مهیا کرده است.

مسئول یادمان فتح‌المبین افزود: پارکینگ یادمان برای پذیرش خودرو و اتوبوس‌ کاروان‌ها توسعه پیدا کرده و همچنین ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی برای رفاه حال زائران ایجاد شده است.

منصوری عنوان داشت: برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی دفاع مقدس, فضاسازی های معنوی بر اساس تصاویر تطبیقی دوران دفاع مقدس از دیگر اقدامات در این یادمان است که حسینیه یادمان نیز با ظرفیت ۵۰۰ نفر مفروش  و فضاسازی های لازم انجام شده و آماده استفاده زائران خواهد بود.

مسئول یادمان فتح‌المبین بیان داشت: با توجه به رشادت‌های مدافعان حرم برای پاسداشت مقام این شهدا در محور ورودی یادمان یادبود شهدای مدافع حرم ایجاد شده و همچنین سنگرهای رزمندگان دوران دفاع مقدس در طول مسیر یادمان ترمیم شده است. تابلوهایی نیز در خصوص نفوذ، جنگ نرم، شهدای مدافع حرم و وصیت‌نامه‌های شهدا در یادمان در نظر گرفته شده است.

منصوری با اشاره به اینکه روزانه بیش از ۱۰ هزار زائر راهیان‌نور از یادمان فتح‌المبین بازدید می‌کنند، افزود:  ۷۰ خادم در بازه‌های ۱۰ روزه در این یادمان حضور دارند و ۱۲ راوی و مبلغ از رزمندگان دوران دفاع مقدس رشادت‌ها و رویدادهای اتفاق افتاده در این منطقه را برای زائران روایت می کنند.

انتهای پیام/م

روزانه بیش از ۱۰ هزار زائر راهیان‌نور از یادمان فتح المبین بازدید می‌کنند

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.