تدارک ۵۰۰ پایگاه ثابت و سیاربرای جشن نیکوکاری اراک

۵۰۰ پایگاه ثابت و سیار جشن نیک وکاری در شهرستان اراک برای جمع اوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

تدارک ۵۰۰ پایگاه ثابت و سیاربرای جشن نیکوکاری اراک

 نصیری نیک، رئیس منطقه یک کمیته امداد شهرستان اراک در حاشیه جلسه ستاد احسان و نیکو‌کاری شهرستان اراک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: ۵۰۰ پایگاه ثابت و سیار در شهرستان اراک کمک‌های مردمی برای نیازمندان را جمع آوری می‌کنند و پیش بینی شده است امسال ۲ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در سطح شهرستان اراک جمع آوری شود.

نصیری نیک افزود: روز‌های ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ اسفند کار جمع آوری کمک‌های مردمی در پایگاه‌های ثابت و سیار، در مدارس و پایگاه‌های بسیج و مساجد انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در شهرستان اراک ۱۰ هزار خانوار در قالب ۲۲ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اراک هستند و ۵ هزار خانوار هم به صورت چندخدمتی از خدمات کمیته امداد شهرستان اراک بهره مند می‌شوند.

زارعی معاون سیاسی فرمانداری اراک هم دراین جلسه گفت:: جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری دو موقعیت خاص در طول سال برای جذب کمک‌های مردمی توسط کمیته امدادامام (ره) است و با توجه به اینکه اعتبارات کمیته امداد محدود است نیازمند مشارکت وحمایت خیرین است.

زارعی افزود: تشکیل جلسات این ستاد می‌تواند، گام کوچکی در جهت کمک به مددجویان باشد که با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و نیاز‌های متعدد مددجویان کمیته امداد، کمک برای شب عیدنیازمندان وظیفه همگان است.

انتهای پیام / ج

جلسه ستاد احسان و نیکو‌کاری شهرستان اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.