مستند سیاسی «بدون مرز» روانه آنتن شبکه دو می‌شود

اولین قسمت از مستند «بدون مرز» که کاری از گروه سیاسی شبکه دو سیماست، امشب روی آنتن می‌رود.

مستند سیاسی «بدون مرز» روانه آنتن شبکه دو می‌شودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ اولین قسمت از مستند «بدون مرز» که کاری از گروه سیاسی شبکه دو سیماست، امشب روی آنتن می‌رود.

مستند «بدون مرز» با تمرکز بر سیاست خارجی تولید شده و محور اصلی آن گفت و گو با شخصیت ها و سیاستمداران جهان است. این برنامه در دو بخش ارائه می شود که بخش اول آن به معرفی موضوع اختصاص دارد و در ادامه در گفت و گو با رجال سیاسی به سوالاتی که در ذهن مخاطب وجود دارد؛ پاسخ داده می شود.

«بدون مرز» به عنوان مستندی تخصصی در حوزه سیاست بین الملل به موضوعات مختلفی از جمله روابط دو جانبه، مسائل منطقه‌ای، بین‌المللی و ... می پردازد.

قسمت اول این برنامه که امشب (شنبه؛ 5 اسفندماه) روانه آنتن می شود؛ عراق بعد از داعش نام دارد که در آن چالش های متعدد کشور عراق از جمله بازسازی، امنیت، خروج نیروهای آمریکایی از عراق و ... پس از خروج گروهک تروریستی داعش از این کشور مورد توجه قرار گرفته است. برای این منظور با ابراهیم جعفری وزیر خارجه عراق گفتگو شده است.

گفتنی است؛ مستند «بدون مرز» کاری است از گروه سیاسی شبکه دو به تهیه کنندگی مرتضی غرقی که شنبه هر هفته ساعت 20:00 روانه آنتن می شود.

 

انتهای پیام/

مرتضی غرقی با سیاستمداران جهان گفتگو می‌کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار