معاون آموزش و پرورش اردکان؛

مراسم تجلیل از دانش آموزان رتبه کنکور زیر 1000 در اردکان

معاون آموزش و پرورش اردکان گفت: از دانش آموزان رتبه کنکور زیر 1000 در ارکان تجلیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حمید ادبی معاون آموزش و پرورش اردکان گفت: هر ساله مراسمی برای تجلیل از دانش آموزانی که رتبه زیر 1000 کسب کرده اند و صاحب رتبه برترکنکور در کشور شده اند برای افزایش انگیزه دانش آموزان پیش دانشگاهی و همچنین قدردانی از زحمات آنها  برگزار می شود.

ادبی افزود: این مراسم همه ساله در پایان سال انجام می شود و امسال نیز خوشبختانه روند رو به رشدی داشتیم که در مقایسه با سال گذشته 53 رتبه زیر هزار داشتیم که مورد تقدیر قرار می گیرند.

این مسئول با اشاره به اقدامات انگیزشی برای دانش آموزان گفت: در ابتدا هر سال تحصیلی پوستری به مدارس ارسال می شود که در این پوستر رتبه های برتر و جوایزی که به آنها اهدا شده است به طور کامل نوشته شده است که روحیه انگیزه در دانش آموزان ایجاد می کند تا بتوانند در دانشگاه های خوب و با رتبه های خوب درس بخوانند.

ادبی اظهار داشت : امسال نیز در بیست و چهارم اسفند مراسم در استان برگزار خواهد شد که رتبه های برتر مشخص خواهد شد و وقتی از لحاظ کمی و کیفی تعداد دانش آموزان مشخص شد این مراسم در اردکان نیز برگزار خواهد شدالبته این مراسم ملاک هایی دارد که یکی از آن ها این است که این دانش آموزان که حالا دانشجو هستند بتوانند در شهر اردکان حضور داشته باشند و مسئولین بلند پایه شهرستان نیز در این مراسم حضور داشته باشند که به نظر می رسد 25 اسفند الی 10 فروردین 97این مراسم برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت : جوایز طبق پوستر و قولی که به دانش آموز دادیم اهدا خواهد شد و در حال حاضر در حال آماده سازی تندیس ها هستیم. به نظر می رسد امسال این مراسم پرشور تر از سال قبل برگزار می شود این مراسم برای هر چهار گروه تحصیلی برگزار خواهد شد.

وی با تشکر از نماینده شهرستان گفت: تا سال گذشته خود نماینده شهرستان هزینه را متقبل می شدند که هزینه سال قبل سی و هفت میلیون و چهارصد چهل هزار تومان شد که قرار بود از طریق کارخانه ها پرداخت شود که چنین اتفاقی نیفتاد.

امسال نیز به دلیل رشد کمی و کیفی رتبه ها به احتمال زیاد هزینه بالاتری در برخواهد داشت و براورد قیمت ها تا به اینجا چیزی بالغ بر 50 میلیون تومان تخمین زده شده است.

انتهای پیام/ ی

دانش آموزان رتبه کنکور زیر 1000در اردکان تجلی می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار