مقیمی خبر داد

میزان اشتغال ایجاد شده در تهران کافی نیست/ بیش از تعهداتمان باید شغل ایجاد کنیم

استاندار تهران گفت: این میزان ایجاد شغل در تهران کافی و رضایت‌بخش نیست و باید بیش از صددرصد تعهداتی که دستگاه‌های استان برای ایجاد اشتغال داده‌اند محقق شود.

میزان اشتغال ایجاد شده در تهران کافی نیست/ بیش از تعهداتمان باید شغل ایجاد کنیمبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین مقیمی استاندار تهران در کارگروه تخصصی اشتغال استان تهران که امروز(شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه رفع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد، در گرو حل موضوع اشتغال است اظهار کرد: در شهری که فرماندار آن به بنده گفت: نرخ بیکاری ۷ درصد است، گفته شد که آسیب‌های اجتماعی در آن بسیار کم‌تر از سایر نقاط است.

مقیمی در مورد اهمیت کارگروه تخصصی اشتغال افزود: این جلسه، نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و اگر وقت بگذاریم، تعهداتی که برای ایجاد اشتغال داده شده، قابل تحقق است.

وی به آمار‌هایی که توسط دستگاه‌های حاضر در جلسه برای ایجاد اشتغال ارائه شد اشاره کرد و گفت: این میزان ایجاد شغل در تهران کافی و رضایت‌بخش نیست و باید بیش از صددرصد تعهداتی که دستگاه‌های استان برای ایجاد اشتغال داده‌اند محقق شود؛ یعنی بیش از تعهداتمان باید اشتغال ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

صحبت‌های استاندار تهران در کارگروه تخصصی اشتغال استان تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار