انتخاب واحد صنعتی شیراز به عنوان صادرکننده برتر صنایع کوچک کشور

واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز به عنوان صادرکننده برتر صنایع کوچک کشور انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اظهار داشت:  واحد صنعتی شیراز که نخستین تولید کننده نشاسته اصلاح شده کشور است برای اولین بار در کشور موفق به صادرات نشاسته گلوتن گندم و سایر نشاسته‌های اصلاح شده به خارج از کشور شده است.

وی با بیان اینکه این مجموعه صنعتی با سرمایه گذاری افزون بر ۶۲ میلیارد ریالی درشهرک صنعتی بزرگ شیراز راه اندازی شده است، افزود: در این مجموعه صنعتی ظرفیت تولید سالانه ۶ هزارتن انواع نشاسته اصلاح شده فراهم شده است.

فتوحی ادامه داد: نشاسته در بیش از ۱۰۰ رشته صنعتی از جمله صنایع مختلف غذایی، سلولزی، کاغذ و کارتن و پانل‌های گچی کاربرد دارد.

وی بیان کرد: این مجموعه صنعتی ۲۰ نوع نشاسته را براساس تقاضای صنایع مختلف از مواد اولیه گندم، ذرت و سیب زمینی تولید و به بازارعرضه می‌کند.

فتوحی افزود: این واحد صنعتی با دارابودن خطوط تولید مجهز و با انجام فرآیند‌های مختلف فیزیکی و شیمیایی انواع نشاسته‌های اصلاح شده را براساس نیاز بازار مصرف تولیدمی کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از صادرات ۳ میلیون دلاری محصولات این کارخانه به کشور‌هایی نظیر ترکیه، ارمنستان، کره جنوبی و ترکمنستان خبرداد و تصریح کرد: این واحد صنعتی نخستین صادرکننده نشاسته گلوتن گندم در کشورمحسوب می‌شود.
انتهای پیام/ر

واحد صنعتی شیراز، صادرکننده برتر ملی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار