حمایت دولت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در زمینه گردشگری

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزدگفت: دولت باید از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در زمینه گردشگری حمایت کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ صادقیان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد بر توجه ویژه به صنعت گردشگری در شهرستان‌های استان و به ویژه روستا‌ها تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود تا در یک برنامه مدون و مداوم در روستا‌ها شرکت‌های گردشگری روستایی تشکیل داد تا ضمن همکاری با تور‌های گردشگری در طول سال ونه فقط مختص ایام نوروز ظرفیت‌های روستا‌ها را آن گونه که شایسته است معرفی کنند.

صادقیان به برگزاری مراسم‌هایی نظیر جشن سده در استان که در جذب گردشگر موثر است اشاره کرد و افزود: نباید این رویداد‌ها را محدود کرد بلکه باید حاشیه آن‌ها را کم کرد تا مورد استقبال گردشگران قرار گیرد.

وی در خصوص اسکان مسافران در نوروز ۹۷ اظهارداشت: اسکان در شهرستان‌ها باید به صورت متمرکز و در مراکز اقامتی و پارک‌ها باشد و نیروی انتظامی هم در کنار این مراکز مسائل و مشکلاتی که می‌تواند امنیت مردم را تهدید کند تامین کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری، شورا‌ها و راهداری باید در خصوص نصب داربست و بیلیورد‌های تبلیغاتی در سطح شهر به ویژه ورودی شهر‌ها نظم خاصی را داشته باشند تا مسافران نوروزی دچار سردرگمی نشوند.


صادقیان حمایت از بخش خصوصی در جهت سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف گردشگری را خواستارشد و گفت: تمام تلاش ما در این راستا است تا روند صدور مجوز‌ها را کوتاه کنیم وبا حمایت کامل دولت بستر و زمینه را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کنیم.

این مقام مسئول در خصوص هم افزایی توزیع اعتبارات در سال ۹۷ تصریح کرد: متاسفانه موازی کاری در دستگاه‌های اجرایی زیاد است و مبنای کار ما در این راستا است تا پروژه‌هایی که بالا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند را در اولویت قرار دهیم تا ضمن بهره برداری از آن پروژه آمار بیکاری استان را به حداقل ممکن برسانیم.

انتهای پیام/ ا

تاثیر جشن سده  در جذب گردشگردر استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار