افزایش ۲۰ درصدی گزارش‌ها درباره تجاوز جنسی به زنان در پایتخت انگلیس

پلیس لندن می‌گوید گزارش‌ها درباره تجاوز جنسی به زنان در این شهر در یک‌سال گذشته به طور نگران‌کننده‌ای افزایش یافته است.

افزایش ۲۰ درصدی گزارش‌ها درباره تجاوز جنسی به زنان در پایتخت انگلیسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، آمار گزارش‌ها درباره تجاوز جنسی در شهر لندن، پایتخت انگلیس، در یک سال گذشته (منتهی به ماه ژانویه سال جاری میلادی) حدود 20 درصد افزایش یافته است. براساس آمار شهرداری لندن، در یک سال گذشته هفت هزار و ششصد و سیزده مورد گزارش مبنی بر تجاوز جنسی در این شهر به ثبت رسیده است. این در حالی است که این آمار در 12 ماه پیش از آن، شش هزار و سیصد و نود و دو مورد بوده است.

پلیس لندن می گوید هنوز علت افزایش نگران‌کننده تعداد این نوع گزارش‌ها را کشف نکرده است. به اذعان کرِیگ مک‌کی، معاون کمیسر پلیس لندن، اینکه اکنون تعداد قربانیان بیشتری جرأت می کنند در این باره شکایت کنند و یا ثبت این نوع گزارش ها نسبت به گذشته با روند بهتری صورت می گیرد، نمی تواند دلیل افزایش آمارها در این زمینه باشد.

براساس گزارش اسکاتلندیارد (پلیس لندن)، بیشتر تجاوزهای جنسی به زنان و دختران در شهر لندن توسط افراد آشنا صورت می گیرد.

آمار شهرداری لندن همچنین بیانگر افزایش چشمگیر آمار برخی از جرائم دیگر در این شهر در سال 2017 میلادی است. برای مثال، در این مدت 80 نفر در این شهر با ضربات چاقو به قتل رسیده اند. در همچنین در یک سال گذشته، آمار اسیدپاشی و سرقت‌ همراه با خشونت نیز در لندن به طور چشمگیری افزایش یافته است.

در یک سال گذشته، نرخ قتل عمد در شهر لندن حدود 30 درصد افزایش یافته است. همچنین جرائم با استفاده از چاقو نیز در یک سال گذشته با افزایش بیش از 25 درصدی (چهارده هزار و پانصد فقره) همراه بوده است. دو هزار نفر از مصدومان حمله با چاقو را در این شهر افراد زیر 25 سال تشکیل می دهند.

همچنین در این مدت، نرخ جرائم ناشی از نفرت و اسلام‌هراسی نیز در لندن با افزایش 39 درصدی (هزار و ششصد و هفتاد و هشت مورد) همراه بوده است.

انتهای پیام/

افزایش نگران‌کننده آمار تجاوز جنسی به زنان در لندن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر انگلیس
آخرین اخبار