رشد 20 درصدی بیمه‌شدگان تنیس روی میز

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: در دو سالی که مسئولیت فدراسیون را برعهده داشته‌ام، با رشد 20 درصدی اعضا بیمه شده در سطح کشوری مواجه بودیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهرداد علی‌قارداشی امروز در مجمع عمومی هیأت تنیس روی میز استان اصفهان اظهار کرد:  فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز، با 226 عضو، پرعضوترین فدراسیون جهانی به شمار می‌رود که موقعیت ویژه‌ای را برای این رشته در کمیته ملی المپیک به همراه داشته است.

وی به شرایط تنیس روی میز ایران در بعد بین‌المللی اشاره کرد و بیان داشت: فدراسیون تنیس روی میز ایران نیز با تلاش‌های صورت گرفته، در بخش آقایان از رتبه 30 به رتبه 23 و در بخش بانوان از رتبه 53 به رتبه 32 ارتقا پیدا کرده که این اتفاق مرهون سرمایه‌گذاری فدراسیون و برگزاری اردوهای متعدد ملی و اعزام کارشناسی به مسابقات برون مرزی و جام‌های بین‌المللی است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان این که در رده پایه، نوید شمس دو سال متوالی قهرمان مسابقات هوپس جهانی شد و فدراسیون جهانی پیام تبریکی را ارسال کرد، بیان داشت: در بخش داوری نیز، صباغیان و رضایی، داو داور ایرانی درجه بلوبج را کسب کردند و سیمین رضایی امسال به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد و قضاوت در مرحله نهایی مسابقات جهانی دوسلدروف آلمان را برعهده داشت.

علی‌قارداشی با بیان این که طی سال‌های گذشته همواره فارس، بیشترین ورزشکار بیمه شده را داشت، تصریح کرد: خوشحالم در این جمع اعلام کنم امسال اصفهان از این نظر رتبه برتر را در اختیار دارد که این موضوع نشان از تلاش همه اعضای مجمع دارد.

به گفته وی، افزایش تعداد آکادمی‌های تنیس روی میز در سطح استان و برگزاری دوره های استعدادیابی، عامل اصلی در افزایش افراد بیمه شده است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با ابراز رضایت از وضعیت فعلی تنیس روی میز اصفهان یادآور شد: امیدوار هستیم که نتیجه این اتفاق، افزایش تعداد ملی‌پوشان اصفهان در تمام رده‌های سنی و در تیم‌های ملی بانوان و آقایان باشد.

علی‌قارداشی با اشاره به مراحل بازسازی خانه تنیس روی میز اصفهان، تأکید کرد: کار شایسته‌ای در سطح بین‌المللی در حال انجام است و از لحاظ امکاناتی نظیر نور، کفپوش، خوابگاه و میز بهترین شرایط فراهم شده و این سالن به آبرویی برای تنیس روی میز کشور تبدیل شده است.

به گفته او ،این سالن دست کمی از سالن‌هایی که میزبانی رویدادهای بین‌المللی را برعهده می‌‌گیرند، ندارد؛ با وفاق و همدلی ایجاد شده در اصفهان، هیأت تنیس روی میز این استان در حد یک فدراسیون کار می‌کند.

 

انتهای پیام/م

 

مجمع عمومی هیأت تنیس روی میز استان اصفهان

برچسب ها: تنیس ، بدمینتون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.