گرشاسبی: فکر تساوی دربی را هم نمی‌کنیم/ اینفانتینو باید به پرسپولیس نگاه ویژه‌ای داشته باشد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به هیچ وجه به تساوی در دربی فکر نمی‌کنیم و دنبال پیروزی در این بازی هستیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا گرشاسبی درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر بیان کرد: با توجه به اینکه بازی بعدی پرسپولیس، دربی است، برانکو تشخیص داد به برخی بازیکنان استراحت دهد اما باز هم خوب بازی کردیم و فاصله مان با حریفان بیشتر شد.
 
او درمورد پیش بینی اش از نتیجه دربی ۸۶ گفت: انتظار داریم بازیکنان پرسپولیس بازی خوب و تماشاگرپسندی انجام دهند و با تمام وجودشان در زمین حاضر شوند. امیدوارم نتیجه هم به سود ما می‌شود.

گرشاسبی درباره برگزاری جلسه‌ای مشترک بین پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها و ایجاد شائبه به تساوی رسیدن دربی ۸۶ اظهار کرد: این جلسه یک نشست مطبوعاتی است که قرار است بین مدیران پرسپولیس و استقلال با رسانه‌ها برگزار شود. فکر تساوی دربی در ذهن ما نیست. بچه‌ها با تمام وجود به زمین می‌روند و بازی می‌کنند. قطعا دنبال نتیجه گیری در این بازی هستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره احتمال برگزاری نشستی بین مدیران استقلال و پرسپولیس با اینفانتینو در سفر آتی رئیس فیفا به ایران اظهار کرد: اطلاعی از باشگاه استقلال ندارم، اما ما پیگیر هستیم اگر فرصتی بود با اینفانتینو نشستی داشته باشیم و مباحثی که درباره مسائل حقوقی باشگاه‌ها وجود دارد با رئیس فیفا در میان بگذاریم. شاید از این طریق پنجره مسدود نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شود. می‌خواهیم به اینفانتینو بگوییم پرسپولیس و ریزه اسپور به توافق رسیده اند و مشکلی وجود ندارد.

گرشاسبی افزود: انتظار داریم با توجه به اینکه پرسپولیس از این جریان آسیب‌های زیادی مانند محرومیت چهارماهه بهترین بازیکنش در آستانه نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیده است و از لحاظ روحی و روانی به مشکل خوردیم، به پرطرفدارترین باشگاه آسیا نگاه مثبتی شود.

برانکو درخواست کرد قرارداد مسلمان تمدید شود

او درمورد تداوم نیمکت نشینی محسن مسلمان در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان، تصریح کرد: کادرفنی درباره بازیکنان تصمیم گیرنده هستند و حرفه‌ای و منطقی نیست ما به عنوان مدیریت باشگاه دخالت کنیم. امروز (شنبه) هم دیدید برانکو بازیکنان جوانی را به میدان فرستاد و آن‌ها را هم تست کرد. شاید او نسبت به مسلمان برنامه‌هایی دارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا مشکل مسلمان انضباطی است، گفت: دراین مورد چیزی به ما اعلام نشده است و حتی برانکو درخواست کرده است، قرارداد مسلمان تمدید شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار