دستیار صوتی گوگل چند زبانه خواهد شد!

دستیار صوتی شرکت گوگل به زودی هر زبانی را که با آن صحبت شود، می‌فهمد.

دستیار صوتی گوگل به زودی زبان همه را می‌فهمدبه گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که چیزی تا شروع کنگره جهانی موبایل (26 فوریه تا 1 مارس) در بارسلونای اسپانیا باقی نمانده، گوگل برخی از ویژگی‌های زبانی جدید هیجان‌انگیز را برای دستیار صوتی خود اعلام کرده است.
دستیار گوگل طی سال جاری ویژگی‌های چندزبانه خواهد داشت، به این معنی که افرادی که در طول روز با زبان‌های مختلفی صحبت می‌کنند، می‌توانند به راحتی و با هر زبانی که تمایل دارند با این دستیار ارتباط برقرار کنند.
دستیار گوگل قادر به شناسایی زبانی خواهد بود که شما در حال صحبت با آن هستید. این ویژگی برای اولین بار در زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسوی در دسترس خواهد بود، اما پشتیبانی از زبان‌های بیشتر برنامه‌ریزی شده است.
در حالی که دستیار گوگل در حال حاضر به 8 زبان در دسترس است، این شرکت قصد دارد در سال 2018 این تعداد را به طور قابل توجهی افزایش دهد.
در پایان سال، گوگل قصد دارد دستیار را در بیش از 30 زبان دنیا، که شامل 95 درصد از تلفن‌های اندروید در سراسر جهان می‌باشد، در دسترس قرار دهد و بتوانند از دستیار استفاده کنند.
زبان‌های برنامه‌ریزی شده برای ارائه در آینده نزدیک شامل هلندی، هندی، دانمارکی، اندونزیایی، نروژی، سوئدی و تایلندی در آیفون و اندروید است.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/

قابلیت جدید دستیار صوتی گوگل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
اگه واقعا اینجوری باشه که خیلی عالیه
آخرین اخبار