فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد;

توقیف خودروی قاچاقچیان با شلیک پلیس / کشف 112 کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شاهرود توانستند با تیراندازی به لاستیک خودروی قاچاقچیان آنها را متوقف و دستگیر کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر شاهرود 112 کیلوگرم تریاک که از سیستان و بلوچستان به شمال کشور منتقل می شد کشف شد گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله تریاک از استان سیستان و بلوچستان به یکی از استانهای شمالی کشور ، سه تیم از پلیس مبارزه با مواد مخدر و تیمی از پلیس استان سمنان ، محورهای شهرستان شاهرود را زیر نظر گرفت.

وی افزود: پس از شناسایی خودروهای حمل مواد در یکی از جاده های اطراف شاهرود ، به خودروها دستور ایست داده شد که رانندگان بدون توجه به فرمان پلیس متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ماموران پلیس توانستند با تیراندازی به لاستیک خودروی قاچاقچیان، آنها را متوقف کنند تصریح کرد : اما با توجه به اینکه این عملیات در نیمه شب انجام شد رانندگان پس از توقف خودروها ، سعی داشتند با تاریکی شب فرار کنند که در نهایت پلیس توانست هر شش قاچاقچی را دستگیر و در بازرسی از خودروها 112 کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

انتهای پیام / ه

کشف تریاک با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار