قاچاقچیان مواد مخدر در فارس زمین گیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی فارس از انهدام باند بزرگ مواد مخدر در شهرستان‌های داراب و فیروزآباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان داراب در تعاقب اقدامات تخصصی، از فعالیت یک باند بزرگ برای جا به جایی موادمخدر با استفاده از خودرو‌های کوهستانی در محور‌های فرعی شهرستان با خبر شدند.

وی افزود: پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتی، شب گذشته ماموران انتظامی محل تردد خودروی متعلق به این باند را شناسایی کردند که راننده خودرو به محض مشاهده ماموران به سمت محور‌های فرعی متواری شد.

سردار گودرزی اظهار کرد: بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شدند و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف و راننده را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از خودرو، ۲۳۶ کیلوگرم حشیش و ۱۹۴ کیلو و ۸۸۰ گرم تریاک کشف کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تصریح کرد: در عملیاتی دیگر ماموران یگان تکاوری استان فارس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور فیروزآباد به کوار، به یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر مشکوک شدند.

سردار گودرزی بیان کرد: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران بدون توجه به ایست پلیس، به سرعت خود ادامه داد و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه با به جا گذاشتن خودرو از محل متواری شد.

سردار گودرزی عنوان کرد: ماموران در پاکسازی و بازرسی از خودرو قاچاقچیان، مقدار ۲۳۹ کیلو گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۴۵۰ گرم شیره خشخاش کشف و یک دستگاه پژو ۴۰۵ را نیز توقیف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان همچنان ادامه دارد، بیان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس فارس دنبال می‌شود و شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ن

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.