پیام تسلیت استاندار اصفهان در پی سانحه هواپیمایی ATR 72

استاندار اصفهان به مناسبت برگزاری مراسم بزرگداشت جان‌باختگان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران-یاسوج پیامی صادر کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان به مناسبت برگزاری مراسم بزرگداشت جان‌باختگان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران-یاسوج پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

«ألّذین اِذا أصابَتْهُم مُصیبَه قالوا إنّا لِلّه و إنّا إلَیْهِ راجِعون»

ملت بزرگوار ایران، مردم غیور و خونگرم استان کهگیلویه و بویر احمد و داغ‌دیدگان عزیز سانحه هواپیمای مسافربری
سانحه تلخ و دل‌خراش سقوط هواپیمای مسافربری‌ای تی آر ۷۲ – ۵۰۰ محور تهران – یاسوج و درگذشت جمعی از هم‌وطنان گرامی، مردم ایران را داغدار نمود و غم بزرگی را برای بازماندگان این حادثه بر جای گذاشت.

تلاش مجموعه مدیریت استان اصفهان از اولین لحظات وقوع حادثه بر این قرار گرفت که با نهایت خلوص و عواطف انسانی و بر اساس وظایف ذاتی، با بسیج تمامی امکانات و نیروهای متبحر و زبده و بهره‌گیری از توان نیروهای مردمی و عوامل امدادی، نظامی، انتظامی و عملیاتی در جهت یافتن پیکر جان‌باختگان عزیز و تقدیم آن به چشم انتظاران داغ‌دیده این واقعه غم‌بار اقدام نماید و در این راستا علی‌رغم شرایط نامساعد جوی و طبیعت سخت و دشوار منطقه و با توجه به رصد و بررسی تمامی نقشه‌ها و تصاویر ارسالی پهبادها و بالگردها و تشکیل ده‌ها جلسه ستاد مدیریت بحران و حضور میدانی در محل حادثه در چندین مرحله، خوشبختانه این امر محقق شد تا شاید اندکی از غم بزرگ بازماندگان این سانحه التیام یابد.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار و ابراز همدردی با آنان، از خداوند متعال برای درگذشتگان غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

امید است در آینده هیچ‌گاه شاهد وقوع این‌گونه حوادث ناگوار در کشور عزیزمان نباشیم. انشاالله.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.