آبگرفتگی معابر در خرم آباد براثر بارش باران

بارش باران که از بامداد روز یکشنبه در خرم آباد آغاز شده، موجب آبگرفتگی معابر و کندی حرکت خودرو‌ها در این شهر شده است.

آبگرفتگی معابر در خرم آباد براثر بارش باران

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ طبق پیش بینی هواشناسی، روز یکشنبه شاهد بارش باران و برف در سراسر لرستان خواهیم بود، اما این سامانه تا پایان وقت امروز از استان خارج خواهد شد.

با توجه به احتمال وقوع بارش‌های تند رگباری و جاری شدن سیلاب، مدیریت بحران لرستان به همراه دستگاه‌های اجرایی استان در حالت آماده باش کامل بسر می‌برند.

کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان در این باره افزود: برای امشب در شهر‌های استان شاهد کاهش نسبی دما بین یک تا سه درجه سانتیگراد خواهیم بود و دمای هوا برای امروز بعد از ظهر و فردا بعد ازظهر نیز روند کاهشی دارند، اما بتدریج از روز دوشنبه دمای هوا روند افزایشی می‌گیرد.

راضیه پیله وران گفت: الگو‌های بارشی نشان می‌دهند روز دوشنبه و سه شنبه یک سامانه بارشی مدیترانه‌ای بر جو استان فعال می‌شود و بارش‌های خوبی در همه نقاط استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان افزود: بیشترین میزان بارش‌ها طی سامانه بارشی اخیر از روز سوم اسفندماه تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز شنبه پنجم اسفندماه با ۳۷ میلیمتر مربوط به شول آباد و بعد از آن با ۳۳ میلیمتر مربوط به سپیددشت است.
میزان بارش در خرم آباد در همین بازده زمانی ۱۲ میلی متر گزارش شده است.

نیرو‌های امدادرسانی شهرداری در سطح شهر در حال انجام خدمات رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/م

بارش باران موجب آبگرفتگی معابر خرم آباد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار