افزایش بازدید گردشگران از اسکله های تفریحی قشم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از افزایش 1 و 42 صدم درصدی شمار بازدید کنندگان اسکله های تفریحی این جزیره خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، سید محمد امین جعفری حسینی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: شمار بازدید کنندگان اسکله های تفریحی این جزیره در چهار روز اول اسفند  1 و 42 صدم درصد افزایش داشته است.

وی افزود:در این مدت 15 هزار و 282 نفر از مسافران جزیره قشم از پنج اسکله تفریحی سهیلی، طبل، گورزین، کندآلو و شیب دراز بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اسکله تفریحی کندآلو با یک روز تعطیلی شهادت حضرت فاطمه (س) و چهار هزار و 580 بازدید کننده پربازدید کننده ترین و اسکله تفریحی گورزین با یک هزار و 974 نفرکمترین آمار بازدید کننده را داشتند.

سید محمد امین جعفری حسینی افزود:اسکله تفریحی روستای سهیلی با سه هزار و 450 گردشگر در جایگاه دوم قرار گرفت و پس از آن سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در ساحل شیب دراز با سه هزار و 283 نفر و اسکله طبل با یک هزار و 995 بازدیدکننده، قرار دارند.

وی گفت: در این چهار روز، دو هزار و 827 نفر شامل دو هزار و 818 گردشگر ایرانی و 12 گردشگر خارجی از دو محوطه تاریخی غارهای خوربس و قلعه پرتغالی ها در شهر قشم بازدید کردند.

همه ساله بیش از پنج میلیون مسافر و گردشگر از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی به ویژه در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز به دلیل شرایط آب و هوای عالی قشم با سفر به این جزیره در جنوب ایران از ظرفیت های فراوان گردشگری این منطقه شامل طولانی ترین غار نمکی جهان، جنگل های دریایی حرا، دره ستاره ها، غارهای خوربس، تنگه چاهکوه، بام قشم، جزایر ناز، موزه ژئوپارک، قلعه پرتغالی ها، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، خلیج دلفین ها، موزه شناورسازی گوران، بادگیرها و چاه های تلا در لافت و سواحل زیبای قشم بازدید می کنند.

انتهای پیام/ف

شمار گردشگران بازدید کننده از اسکله های تفریحی قشم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.