تردد در جاده بروجرد اراک با زنجیرچرخ

رئیس راهداری وحمل ونقل جاده‌ای بروجرد با توجه به بارش برف سنگین در محور بروجرد اراک به خصوص در گردنه زالیان از امکان پذیر بودن ترددبا زنجیر چرخ خبرداد.

تردد در جاده بروجرد اراک با زنجیرچرخبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهزاد بهاروند رئیس راهداری وحمل ونقل جاده‌ای بروجرد  گفت : محور بروجرد اراک هم اکنون با مه و باد شدید همراه بوده و امداد رسانی و برف روبی نمک پاشی به صورت مستمر در حال انجام است.

وی با اشاره به ارتفاع بیش از ۲۰ سانتیمتری برف در گردنه زالیان اظهارکرد: شب گذشته هفت خودرو دراین محور گرفتار شده که توسط نیرو‌های راهداری بروجرد امدادرسانی شدند.

رئیس راهداری وحمل ونقل جاده‌ای بروجرد بیان کرد: از رانندگان انتظار می‌رود به منظورجلوگیری ازهرگونه خطر و تصادف هشدار‌های ایمنی را رعایت نمایند و از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند و در صورت اضطرار نیزتجهیزات کامل زمستانه را به همراه داشته باشند.

بهاروند با بیان اینکه در حال حاضر جاده‌های بروجرد با بارش باران همراه بوده و لغزنده است، اضافه کرد: هم اکنون همه محور‌های بروجرد باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی ادامه داد: سه اکیپ راهداری درگردنه زالیان، محور بروجرد - اشترینان و بروجرد خرم آباد و ایستگاه مرکزی با ۳۰ راهدار برای ارائه خدمات به مسافران و در راه ماندگان فعال هستند.

انتهای پیام/م

تردد در جاده بروجرد - اراک با زنجیرچرخ امکان پذیراست

برچسب ها: حمل ونقل ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.