فغانی: اسامی نهایی داوران جام جهانی ۲۰۱۸ اواخر فروردین مشخص می‌شود

داور بین المللی فوتبال ایران گفت: اسامی نهایی داوران جام جهانی اواخر فروردین و پس از پایان اردوی ایتالیا مشخص می‌شود.

فغانی: اسامی نهایی داوران جام جهانی ۲۰۱۸ اواخر فروردین مشخص می‌شودعلیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حضورش در تست داوران جام جهانی که قرار است در دبی برگزار شود، بیان کرد: در ادامه کلاس هایی که کمیته داوران فیفا برای داوران جام جهانی در نظر گرفته قرار است از ۲۲ اسفند به دبی برویم و در کلاس یک هفته ای شرکت کنیم.

او ادامه داد: البته داورانی که در کلاس دوحه قطر شرکت کرده اند، در دبی تنها آزمون های تئوری را پشت سر می گذارند. رضا سخندان و محمدرضا منصوری هم در کنار سایر کمک داورانی که قرار است در جام جهانی شرکت کنند، در تست های آمادگی جسمانی و فنی حاضر می شوند.

فغانی خاطرنشان کرد: پس از اتمام این کلاس باید اواخر فروردین ۹۷ یک دوره دیگر را هم در ایتالیا انجام دهیم که در پایان آن کلاس اسامی داورانی که قرار است در جام جهانی به عنوان داور اصلی و داور ویدیویی فعالیت کنند، مشخص می شود.

داور فینال المپیک ۲۰۱۶ ریو درمورد اینکه با توجه به حضور جیانی اینفانتینو در تهران برای تماشای دربی ۸۶ پایتخت از او به عنوان گزینه اصلی کمیته داوران برای قضاوت این بازی یاد می شود، اظهار داشت: این مسائل گمانه زنی رسانه ها است و تاکنون کمیته داوران با من و سایر نفرات صحبتی برای قضاوت دربی انجام نداده است اما باید هر زمانی که قضاوت دربی به ما ابلاغ شد با آمادگی کامل برای قضاوت دربی به زمین برویم.

انتهای پیام/

اظهارات فغانی درباره قضاوت در دربی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار