افسر بلندپایه صهیونیست: ایران در جنگ سایبری بازیگری «ممتاز و برجسته» است

یک افسر بلندپایه یگان اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد توانایی ایران در عرصه سایبری بسیار بالا است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه رای الیوم، یک افسر بلندپایه دایره ۸۲۰۰ در مرکز اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه ایران در جنگ سایبری بازیگری «ممتاز و برجسته» است، گفت: ما در جنگ‌های آینده با موشک‌های بسیار پیشرفته تولید ایران روبرو خواهیم شد.

بر اساس گزارش این روزنامه فرامنطقه‌ای، افسر بلندپایه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی (امان) -که به سبب حساسیت موضوع نامش فاش نشد- در دیدار با شماری از تحلیلگران رسانه‌های عبری گفت بزرگترین چالش پیش روی دایره ۸۲۰۰، جمع‌آوری اطلاعات درباره ایران است که جمعیتش به بیش از هشتاد میلیون نفر می‌رسد.

امیر بوحبوط، تحلیلگر امور نظامی در پایگاه اینترنتی عبری واللا، گفت: این بخش (دایره ۸۲۰۰ اطلاعات نظامی ارتش) درباره برنامه هسته‌ای ایران اطلاعات جمع‌آوری نمی‌کند؛ بلکه عناصرش تلاش می‌کنند راهبرد جمهوری اسلامی را تحلیل کنند و جزئیات دقیق فعالیت سپاه پاسداران را بشناسند.

به گزارش این پایگاه اینترنتی صهیونیستی، این افسر افزود: در جنگ‌های آینده، اسرائیل با موشک‌های زمین به هوای تولید ایران، ضدهوایی و موشک‌هایی که از سواحل به سوی دریا پرتاب می‌شود، روبرو خواهد شد.

رای الیوم نوشت: این افسر در گفتگو با خبرنگاران اسرائیلی اعتراف کرد ایران از حیث پیشرفت و تحول در عرصه فناوری قدرت بزرگی در این زمینه به شمار می‌رود و بخش اطلاعات نظامی، ایران را دشمن سرسخت و حتی سرسخت‌ترین دشمن می‌داند. او افزود جنگ سایبری علیه ایران با جنگ‌هایی که اسرائیل در کشور‌های عربی انجام می‌دهد، متفاوت است.

او در ادامه گفت: ایران از حیث فناوری و همچنین از حیث تسلیحاتی که در اختیار دارد، در صدر دشمنان اسرائیل است.

این افسر بلندپایه صهیونیست تاکید کرد جنگ «سایبری» می‌تواند تحولات مهمی در ایران ایجاد کند. او در این زمینه به جزئیات دیگری اشاره نکرد.

انتهای پیام/

اذعان افسر بلندپایه صهیونیست به توانایی سایبری ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
امریکا و اسراییل فقط حرف زور می فهمن و باید مثل خودشان با انها رفتار کرد وقتی حزب الله جلو اسراییل در لبنان ایستاد انها مانند موش در سوراخ خزیدند و الان که سوریه هواپیمای انها را سرنگون کرد دیگر جرئت تجاوز به سوریه را ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
صهیونیزم نابود است . حزب الله پیروز است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
اینم مث ترامپ حقه باز و جنایتکار است .مرگ بر امریکا و السعود وسهیونیست
آخرین اخبار