سقوط خودرو در کانال کشاورزی

رئیس جمعیت هلال احمر دهلران گفت: یک دستگاه خودروی پراید در کانال زه کشی کشاورزی جاده دشت عباس به اندیمشک سقوط کرد.

سقوط خودرو  در کانال کشاورزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ فریدون ملک میرزایی رئیس جمعیت هلال احمر دهلران گفت: ساعت ۵:۴۷دقیقه بامداد امروز طی تماس تلفنی با مرکز هماهنگی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام سقوط یک دستگاه پراید در جاده دشت عباس به اندیمشک گزارش شد.

 فریدون ملک میرزایی افزود: این حادثه به دلیل بارش باران که از شب گذشته در منطقه دشت عباس از توابع شهرستان دهلران در جنوب استان ایلام شروع به باریدن کرده و  باعث بروز سیلاب در این منطقه گردید.
 
وی افزود: به محض اطلاع از استان، تیم پایگاه امداد و نجات هلال احمر دشت عباس به محل اعزام و پس از بررسی صحنه و تثبیت نمودن خودروی پراید در حال حرکت در آب، عملیات رهاسازی سرنشین خودرو با شکستن شیشه آن انجام شد.
 
رئیس جمعیت هلال احمر دهلران بیان کرد: خودروی پراید در لحظه رسیدن گروه امداد هلال احمر پر از آب بود و سرنشین آن تا گردن زیر آب قرار داشت که با سرعت عمل پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر دشت عباس خوشبختانه سرنشین سالم به بیرون کشیده شد.
 
وی ادامه داد: پس از رها سازی سرنشین خودرو، امداد های اولیه بر روی وی انجام و توسط جمعیت هلال احمر برای مداوای کامل به درمانگاه دهستان دشت عباس منتقل گشت.
 
سرنشینان خودروی پراید دو نفر بودند که یکی از آن ها قبل از سقوط توانسته بود خود را نجات دهد و برای نجات دیگر سرنشین از مردم و کمک بخواهد.
 
انتهای پیام/ع

حادثه تصادف در دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.