رئیس دانشگاه آزاد اردکان؛

برگزاری اولین همایش ملی تازه های حسابداری با رویکرد اقتصاد مقاومتی در اردکان

 رئیس دانشگاه آزاد اردکان گفت: اولین همایش ملی تازه های حسابداری، مدیریت و اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در اردکان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اردکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت : با توجه به پیشرفتهای خوبی که در قسمت تحصیلات تکمیلی آموزش عالی کشور داشته ایم برگزاری همایش ملی تازه های حسابداری می تواند در نقد و بررسی جدیدترین دستاورد های پژوهشی محققان و پژوهشگران ائم از اساتید و دانشجویان نقش به سزایی داشته باشد.

 ادبی افزود : با توجه به نام گذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در همین راستا به منظور بررسی تازه ترین دستاوردهای پژوهشی دانشجویان و اساتید دانشگاه ازاد اردکان تصمیم گرفتند که اولین همایش ملی مدیریت حسابداری و اقتصاد را برگزار کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اردکان بیان داشت : تعداد مقالات ارسالی به دبیرخانه بیش از 215 مقاله بود که  از بین مقالات ارسالی 144 تا مقاله پذیرفته شده است که بصورت سخنرانی و یا پوستر در دو نوبت صبح و عصر در این همایش یک روزه  ارائه  شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردکان افزود : این همایش دومین تجربه دانشگاه ازاد اسلامی واحد اردکان می باشد که ما سال گذشته همایش در زمینه علوم تربیتی برگزار کردیم و در سال آینده دومین همایش در زمینه علوم تربیتی را در این دانشگاه برگزار خواهیم کرد.

ادبی تصریح : این همایش ها در ارتقاع علمی رشته می تواند خیلی مفید باشد به خصوص این همایش که محورهای ان حول اقتصاد و مدیریت و حسابداری دور می زند و سه رشته ای هستند که در ضمن این که به هم ارتباط دارند خیلی هم مورد نیاز مملکت می باشد.

در این همایش یک روز پروفسور محسن دستگیر و محمود معین الدین در خصوص آینده حسابداری در ایران و توانمندی های مورد نیاز حسابداری برای ورود موفقیت امیز به حرفه سخنرانی داشتند .

در پایان این همایش یک روزه از برگزیدگان تقدیر شد.

انتهای پیام/ ی

همایش ملی تازه های حسابداری و تولید و اشتغال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار