انجام تمهیدات لازم برای مقابله با فصل گرما در مناطق زلزله زده/پرداخت شش هزار میلیارد ریال کمک بلاعوض

استاندار کرمانشاه از انجام تمهیدات لازم برای مقابله با فصل گرما به ویژه در بخش بهداشتی در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بازوند استاندار کرمانشاه از پرداخت شش هزار میلیارد ریال کمک بلاعوض به واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی خسارت دیده ناشی از زلزله 21 آبان خبر داد و گفت: از این میزان، دو هزار میلیارد ریال برای تامین سرمایه در گردش، دو هزار میلیارد ریال برای تامین سرمایه ثابت و دو هزار میلیارد ریال برای بخش کشاورزی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: نخستین کار ما در زلزله سرپل ذهاب عبور از بحران و فراهم کردن شرایط و تامین زیرساخت ها در این شهرستان بود که این مهم در روزهای ابتدایی زلزله به خوبی مدیریت و اجرایی شد.

وی اضافه کرد: پیام مهم رهبر معظم انقلاب نقش مهمی در خروج از بحران سرپل ذهاب داشت که تمامی مسئولان و مردم را برای کمک به زلزله زدگان بسیج کرد.

وی از انجام تمهیدات لازم برای مقابله با فصل گرما به ویژه در بخش بهداشتی در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد و گفت: از هم اکنون برای مقابله با فصل گرما، تمهیدات لازم اتخاذ شده که به مرور عملیاتی می شود.

بازوند از به کارگیری ظرفیت شش استان دیگر کشور در امر بازسازی مناطق زلزله سرپل ذهاب خبر داد و افزود: هم اکنون استان های همدان، اردبیل و مرکزی در مناطق روستایی و استان های اصفهان، مازندران و خراسان رضوی در مناطق شهری در امر بازسازی سرپل ذهاب مشارکت دارند.

 انتهای  پیام/ز

پرداخت شش هزار میلیارد ریال کمک بلاعوض به واحدهای تولیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار