مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه؛

خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در مناطق زلزله زده همچنان ادامه دارد

با گذشت بیش از سه ماه جمعیت هلال احمر استان در مناطق زلزله زده مشغول خدمات دهی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ امیریان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به  اینکه با گذشت بیش از سه ماه با تمام قوا خدمات رسانی انجام در مناطق زلزله زده در حال انجام است به سه مرحله توزیع  بسته های غذایی در مناطق زلزله زده اشاره کرد و افزود:مبلغ 60 میلیارد  تومان هم از کمکهای مردمی به حساب هلال احمر واریز شده است که تا پایان سال تعیین تکلیف و با تعامل و نظارت مسئولان  پرداخت آن انجام می شود.

وی افزود: از این مبلغ به هر خانواری که  اعضای خانواده شان را از دست داده اند مبلغ 5 میلیون تومان تعلق می گیرد و 5 میلیون تومان هم برای کسانی که در  روزهای اول در این مناطق صاحب فرزند شده اند اختصاص می یابد و باقیمانده مبلغ هم اطلاع رسانی خواهد شد.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به درگیر بودن 8 شهرستان استان در بحث زلزله افزود: تفاهم های خوبی با ارتش و و سپاه صورت گرفته است تا ظرفیتهای موجود  هلال احمر با ظرفیتهای نیروهای مسلح  هماهنگ شود.

امیریان با اشاره به وجود 36 شعبه، پایگاه ومکان فعالیتی هلال احمر در استان گفت: گستردگی بحران در روزهای اول شرایط شناسایی را برای کمک رسانی مشکل  کرده بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هنوز هم مشکلاتی در مناطق زلزله زده وجود دارد افزود: وجود برخی  محدویت ها و چالش ها را در شرایط بحران نباید فراموش کرد.

 

انتهای پیام/پ

خدمات رسانی به مناطق زلزله زده

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار