حجت الاسلام خادمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تشرف 8 هزار زوج دانشجو به حرم مطهر امام رضا(ع)

دبیر بیست و یکمین ازدواج دانشجویی کشور گفت: تا به امروز 8 هزار زوج دانشجو به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدند و پیوند آسمانی بستند.

تشرف 8000 زوج دانشجو به حرم مطهر امام رضا(ع)حجت الاسلام و المسلمین خادمی دبیر بیست و یکمین ازدواج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بیست و یکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی (همسفر تا بهشت) از سه شنبه سوم بهمن ماه همزمان با ولادت حضرت زینب (س) آغاز شده است و تا پایان سال جاری این طرح در مشهد برگزار می شود.

دبیر بیست و یکمین ازدواج دانشجویی کشور تصریح کرد: تا به امروز 8 هزار زوج دانشجو به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدند و پیوند آسمانی خود را آغاز کرده‌اند.

ثبت نام 20 هزار زوج در طرح ازدواج ملی دانشجویی

خادمی افزود: در این دوره 20 هزار زوج دانشجو ثبت نام کرده‌اند که تا به امروز حدود 8 هزار زوج مشرف شده‌اند و 12 هزار زوج  تا پایان سال جاری در  دوره همسفر تا بهشت) شرکت می کنند.

وی در خصوص شرکت زوج‌های دانشجو استان کرمانشاه در این جشن گفت: در حال حاضر هیچ مسئولی به ما در این باره جواب قطعی نداده است اگر مسئولین زیربط در این باره پاسخگو باشند قطعا این زوج‌ها در بازه زمانی هفته آینده اعزام می‌شوند و ما میزبان زوج‌های زلزله زده کرمانشاه خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار