نظارت دقیق بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی در نوروز

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از نظارت دقیق بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی مستقر در فرودگاه مشهد همزمان با ایام نوروز خبرداد.

نظارت دقیق بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی در نوروزمحمد باقر قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ افزود: بدنبال ارائه بهترین خدمات فرودگاهی به مسافران، گردشگران و زائرانی هستیم که در ایام نوروز ۹۷ از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد تردد می‌کنند.

وی  با بیان اینکه اخلاق و رفتار خوش و پاسخگویی متعهدانه به مردم، باید سرلوحه تمام مسئولان و پرسنل تحت نظارت آنان باشد تصریح کرد: همه‌ی ما در کنار مضجع شریف حضرت رضا (ع) خادمان مردم هستیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت با پیگیری و احساس مسئولیت در قبال مشکلات مسافران، پاسخگوی نیاز‌های آنان هستیم و بدنبال فرآهم کردن امنیت، رفاه و بهترین تسهیلات فرودگاهی برای زائران مضجع منور رضوی می‌باشیم.

قاسم زاده از برقراری پرواز شاهرود – مشهد – شاهرود خبرداد و گفت: این پرواز توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر روز‌های جمعه ساعت ۱۹:۵۵ وارد فرودگاه مشهد شده و ساعت ۲۰:۳۰ شب مشهد را به مقصد شاهرود ترک می‌کند.

انتهای پیام//م. ه.


نظارت بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی در نوروز

برچسب ها: هواپیما ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.