معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران؛

حماسه شهدا در تاریخ کشور ماندگار است / در دوران دفاع مقدس وجبی از خاک کشور جدا نشد

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: حماسه شهدا در تاریخ کشور ماندگار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار علی اکبر پورجمشیدیان، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در یادواره شهدای خیبر، بدر، عملیات شمال غرب و مدافعان حرم در اردبیل با اشاره به رشادت های شهدایی همچون شهید باکری افزود: حماسه شهدا در تاریخ کشور ماندگار است و در دوران دفاع مقدس وجبی از خاک کشور جدا نشد.

وی با بیان اینکه بعد از دوران دفاع مقدس نیز دشمن دست بردار کشور نبوده است، ادامه داد: همچنان در عملیات های مختلف از جمله شمال غرب کشور ما شاهد تداوم مبارزه و جهاد رزمندگان هستیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران به جانفشانی رزمندگان در دفاع از حرم حضرت زینب (س) اضافه کرد: رزمندگان در مقابل فجایع داعش ایستادگی کردند و ما مدیون آن ها هستیم.

سردار پور جمشیدیان تصریح کرد: عده ای می گویند این افراد برای پول رفتند و این اظهارات از سوی افرادی مطرح می شود که در سایه امنیت کشور در آزادی و امکانات به سر برده و خود بیشتر منفعت مادی را دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه یک عده ناآگاه و درویش نما بر علیه نظام شعار می دهند، ادامه داد: این در حالی است که شهدا خالق حماسه بوده و هستند و مردم قدردان شهدای خود خواهند بود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه مشکل و بی کفایتی هم در کشور داریم تاکید کرد: نباید عده ای آب به آسیاب دشمن بریزند و خطوط قرمز نظام را رد نکنند.

سردار پورجمشیدیان متذکر شد: هر فردی خط قرمز نظام را رد کند برخورد جدی با وی خواهیم داشت و هیچ اقدامی که امنیت و آرمان ما را تهدید کند پذیرفته نیست.

وی همچنین با اشاره به ظلم و تعدی دو حکومت قاجار و پهلوی گفت: این دو دوره تاریخی باعث سرشکستگی است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران تصریح کرد: در زمان قاجار شاهد جدا شدن نزدیک به ۸۷۰ هزار از مرزهای کشور به دلیل بی لیاقتی شاهان قاجار بودیم.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به جنگ های ایران و روس و جنگ های دیگر تا شکل گیری حکومت پهلوی، اضافه کرد: در ادامه در زمان پهلوی شاهد ظلم و ستم گسترده بودیم و شاه ایران در اختیار بیگانگان بود.

وی با تاکید به اینکه امروز عده ای ناآگاه برخی اقدامات مانند احداث راه و راه آهن را متعلق به رضا شاه می دانند، ادامه داد: این در حالی است که این ساخت و سازها برای منافع انگلیس و آلمان انجام شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با محکوم کردن اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: مطالعه تاریخ بارها از سوی رهبر معظم توصیه شده تا با آگاهی از گذشته ننگین این کشور قدردان امنیت امروز باشیم.

پورجمشیدیان با اشاره به رشادت شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس ادامه داد: این حماسه ها در تاریخ خواهند ماند و بعد از ۳۰ سال مردم عاشقانه به شهدا ادای احترام می کنند.

به گفته وی شهدا برای خود و منافع خود شهید نشدند، بلکه قهرمانانی هستند که دفاع از مرزهای کشور و آرمان های انقلاب را اولویت خود قرار دادند.

انتهای پیام/ح

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در اردبیل

 

برچسب ها: سپاه پاسداران ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار