با حضور معاون اول قوه قضائیه ؛

همایش ملی پیشگیری از خشونت در کرمان برگزار می شود

رییس کل دادگستری استان کرمان از برگزاری همایش ملی پیشگیری از خشونت؛ چالش ها و راهکارها با حضور محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضائیه در کرمان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان  گفت:همایش ملی خشونت در روز پنج شنبه این هفته 10اسفند با حضور تعدادی از مقامات کشوری واستانی و اساتید برجسته و صاحب نظر کشوری در حوزه های جرم شناسی، روانشناسی، جامعه شناسی، فقهی و حقوقی در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنرکرمان برگزار خواهد شد.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان خاطرنشان ساخت:خشونت جزو مسائل اجتماعی حاد جامعه امروز بوده که در تمامی مناطق جغرافیایی و در سطوح مختلف زندگی اجتماعی مشاهده می شود و شامل طیف وسیعی از اعمال عمدی خشن جسمانی، روانی، عاطفی و کلامی بوده که تاثیر مخربی بر سلامت جسم و روان افراد به جا می گذارد.
موحد عنوان کرد: توجه به این پدیده و مبارزه با آن جهت حفظ امنیت، سلامت و آرامش جامعه اهمیت بسزایی دارد و بنابراین نیازمند مبارزه قطعی، موثر و نتیجه بخش هستیم که باید از درون و بطن جامعه آغاز و سپس با تمرکز به سیاست جنایی مشارکتی و خصوصا لحاظ انواع پیشگیری فرد مدار و جامعه مدار در حل این معضل قدام نمود.

انتهای پیام/ی

سفر محسنی اژه ای به کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار