پیش نویس سند جامع پیشگیری از خشونت در کرمان تدوین می شود

دبیر اجرایی همایش ملی«پیشگیری از خشونت؛ چالش ها و راهکارها» از تدوین سند جامع پیشگیری از خشونت در کرمان خبر داد و گفت: 240مقاله علمی به دبیرخانه همایش ملی پیشگیری از خشونت؛ چالش‌ها و راهکار‌ها ارسال شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمد باقر اسلامی دبیر اجرایی همایش ملی«پیشگیری از خشونت؛ چالش ها و راهکارها» از تدوین سند جامع پیشگیری از خشونت در کرمان خبر داد و گفت: بیش از 240مقاله علمی توسط اندیشمندان و پژوهشگران داخلی به دبیرخانه همایش ارسال شده که پس از ارزیابی، مقالات پذیرفته شده در سطح سخنرانی، چاپ و پوستر ارائه خواهند شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان افزود: همایش «پیشگیری از خشونت؛ چالش ها و راهکارها» با حضور مسئولان ارشد قوه قضاییه الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و معاونین اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استانها و کارشناسان متخصص در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنرکرمان برگزار خواهد شد .

این مقام قضائی افزود: در برگزاری این همایش سازمان های مختلف مشارکت داشته اند و اساتید صاحب نظر در حوزه های جرم شناسی، روانشناسی، جامعه شناسی، فقهی و حقوقی در این همایش شرکت می کنند.

وی گفت:از مقالات واصل شده و پژوهش های انجام گرفته سند جامع پیشگیری از خشونت تدوین و برنامه راه در این حوزه مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/ی

تدوین سند جامع پیشگیری از خشونت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار