ثوری:طبقه بالای فدراسیون بوکس هنوز در اختیار ناطق نوری است

رئیس فدراسیون بوکس گفت: هنوز ساختمان بالای فدراسیون در اختیار رئیس قبلی بوده و به فدراسیون جدید تحویل داده نشده است.

ثوری:طبقه بالای فدراسیون بوکس هنوز در اختیار ناطق نوری استحسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،، درباره این که هنوز قسمتی از ساختمان فدراسیون در اختیار ناطق نوری است  گفت: ساختمان بالا در اختیار رئیس قبلی است و هنوز تحویل نگرفته ایم.

رئیس فدراسیون در پاسخ به این سوال که شنیده شده هنوز کنترل دوربین ها در دست ناطق نوری است عنوان کرد: دوربین های مدار بسته را  قطع کرده ایم زیرا احتیاجی به آ ها نبود.

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا طبق قانون باید قسمتی که هنوز در اختیار رئیس قبلی است تحویل داده شود یا خیر گفت: قرار است این قسمت را تحویل بگیریم اما جواب این سوال را از خود ناطق نوری بپرسید. 

رئیس فدراسیون بوکس درباره تغییرات در فدراسیون و حضور افرادی از دوره قبل بیان کرد: تقریبا تلاشمان را کردیم تا افراد با انگیزه و تازه نفس را در کنار افراد با تجربه و قدیمی به کار بگیریم تا کارها به خوبی انجام شود.

او درباره احتمال به کار گیری مربیان خارجی در تیم های ملی عنوان کرد: در حال حاضر تیم ملی خوبی داریم و احدی عملکرد بسیار خوبی داشته است به طور مثال او توانسته نتایج خوبی در رقابت های بلغارستان که با حضور تیم های بزرگ برگزار می شود کسب کند به همین دلیل صلاح نمی دانم تا بازی های آسیایی جاکارتا  تغییری در کادر فنی ایجاد کنم اما این احتمال وجود دارد که از تجربه های بین المللی برای تیم های پایه استفاده کنیم.

ثوری درباره حامیان مالی فدراسیون هم گفت: خوشبختانه مذاکرات خوبی داشتیم که بعدا نتایج آن را اعلام می کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس درباره برنامه های تیم ملی اظهار کرد: بوکس پتانسیل بالایی دارد و هم اکنون ملی پوشان کشورمان در یک تورنمنت معتبر در بلغارستان در حال رقابت هستند و خوشبختانه توانستند نتایج خوبی کسب کنند. هم اکنون 2 ورزشکار ما به فینال دو وزن رسیده اند و یک ورزشکار دیگرمان هم مدال برنز گرفته است. ما قصد داریم برنامه هایمان را تا بازی های آسیایی جاکارتا حفظ کنیم. 

او افزود: هم اکنون برنامه اردوی های منظم تیم ملی تنظیم شده است و اردوی جوانان هم از دیروز آغاز شده است که مرحله دوم اردوهای آنها است همچنین قرار است بوکسور های جوان کشورمان راهی تایلند شوند تا در یک مسابقه شرکت کنند.

ثوری در پایان گفت: ما تلاش می کنیم با برنامه ریزی مناسب زمینه موفقیت بوکسورهایمان را فراهم کنیم.

انتهای پیام /

اظهارات حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس درباره تیم ملی   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار