رئیس حوزه هنری یزد؛

حضور حوزه هنری استان در دهمین نمایشگاه کتاب یزد

رئیس حوزه هنری یزد گفت: حوزه هنری یزد با پنج عنوان کتاب جدید در دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و رسانه‌های دیجیتال یزد حضور دارد.

رئیس حوزه هنری یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت: حوزه هنری یزد امسال با پنج عنوان کتاب جدید که در سال 96 چاپ و منتشر شده در دهمین نمایشگاه کتاب یزد حضور دارد.

کوچک‌زاده افزود: این کتاب‌ها در زمینه‌های رمان، داستان، شعر و آثار پژوهشی با موضوع انقلاب اسلامی است که به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان برای نخستین بار در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی همچنین با اشاره به ارائه 15 عنوان کتاب از تولیدات این مرکز در نمایشگاه، از رونمایی سه کتاب‌ تازه منتشر شده هنرمندان و نویسندگان یزدی در این نمایشگاه خبر داد.

رئیس حوزه هنری استان اظهار داشت: مجموعه داستان «قصه‌های من و ننه آغا» نوشته حجت الاسلام والمسلمین مظفر سالاری، رمان برنامه نویس اثر وحید حسنی و مجموعه شعر طنز باغ لبخند سروده محمود صادق‌منش از جمله این آثار است که دی‌ماه امسال به چاپ رسیده است.

وی افزود: کتاب گزیده افتخار اثر محمدرضا کلانتری‌سرچشمه و روزشمار انقلاب یزد اثر پژوهشی جواد بهبودزاده و محمدرضا کلانتری‌سرچشمه از دیگر تازه‌های نشر این نهاد است که در اختیار دوستداران کتاب قرار داده شده است.

کوچک‌زاده ادامه داد: رمان قایق راندن به اقیانوس سفرنامه رهبر معظم انقلاب به استان یزد در سال 86، مجموعه شعر عاشورایی باغ ارغوان و چندین مجموعه‌ شعر شاعران جوان و فعال استان از جمله آثاری است که در غرفه حوزه هنری با تخفیف ویژه در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این مقام مسئول افزود: در بخش رسانه‌های ديجيتال نیز نرم افزار چند رسانه‌ای برنامه‌های حسینی از محصولات این مرکز شامل سیر ترتیبی خطبه‌ها وسخنان حضرت امام حسین (ع) با صوت عربی و ترجمه فارسی ارائه شده است.

به گفته وی این نرم افزار جامع تحلیلی تحقیقی دارای کتابخانه‌ای حاوی 200 جلد کتاب درباره سیره و زندگانی آن حضرت و نگارخانه‌ای شامل گزیده نواها و تصاویر زیبا با مفاهیم متعالی است.

در دهمین نمايشگاه کتاب یزد 555 ناشر داخلی و خارجی کتاب‌های خود را در زمينه‌های مختلف در 322 غرفه عرضه کرده‌‌اند.

در اين نمايشگاه 79 هزار و 300 عنوان کتاب از 530 ناشر داخلی و 16هزار و 800 عنوان کتاب از 25 ناشر خارجی در معرض دید علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار داده شده است 15ناشر نیز از استان یزد در این نمایشگاه حضور دارند.

در بخش رسانه‌های ديجيتال نیز آثاری در زمينه‌های آموزشی، علمی، فرهنگی و مهارتی در 20 غرفه عرضه شده است.

کتاب های اين نمايشگاه با 40 درصد تخفيف به علاقه‌مندان ارائه می‌شود و معرفی، رونمایی و نقد کتاب و کارگاه‌های شعر و ادبیات از برنامه‎‌های جنبی این نمایشگاه است.

گفتنی است: غرفه حوزه هنری یزد در ابتدای راهرو اول سمت چپ قرار دارد.

دهمین نمایشگاه کتاب یزد با همکاری دستگاه‌های مختلف تا جمعه 11 اسفندماه صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 16:30 تا 21:30 در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد برپا است.

انتهای پیام/ ی

حوزه هنری استان در دهمین نمایشگاه کتاب یزد حضور دارد

برچسب ها: کتاب ، نمایشگاه کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار