سه روز اخراج از مدرسه در انتظار دانش‌آموزان آمریکایی معترض به قوانین حمل سلاح!

دانش‌آموزان تگزاسی که در تجمعات اعتراضی به قانون مالکیت اسلحه و خشونت مسلحانه شرکت کنند، سه روز از مدرسه اخراج می‌شوند.

3 روز اخراج از مدرسه در انتظار دانش آموزان تگزاسی که در اعتراضات علیه خشونت های مسلحانه شرکت کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت، طبق ابلاغیه‌ای به مدارس ایالت تگزاس، دانش آموزانی که در تجمعات اعتراضی به قانون مالکیت اسلحه و خشونت مسلحانه شرکت کنند از ادامه تحصیل به طور موقت تعلیق می شوند.

در حالی چنین ابلاغیه‌ای به مدارس تگزاس ارسال شده است که سه‌شنبه گذشته یک دانش آموز 14 ساله تگزاسی به اتهام تهدید با اسلحه بازداشت شد.

در بخشی از این ابلاغیه آمده است: «در ساعات برگزاری کلاس های درس، دانش آموزان حق برگزاری تجمعات اعتراض آمیز مرتبط با خشونت های مسلحانه را ندارند؛ در غیر این صورت 3 روز از مدرسه اخراج می شوند».

در همین ارتباط «کورتیس رادز»، مدیر مدرسه «نیدزویل» در تگزاس گفت: دانش آموزان در ساعات دایر بودن مدرسه حق برگزاری تجمعات در خصوص خشونت های ناشی از حمل اسلحه را ندارند. در صورتی که دانش آموزان از این قانون تخطی کنند، به مدت 3 روز از مدرسه اخراج می شوند.

در حالی چنین ابلاغیه ای به مدراس تگزاس ارسال شده است که دانش آموزان آمریکایی خود را برای برگزاری بزرگترین گردهمایی ملی علیه مالکیت اسلحه آماده می کنند.

سه شنبه گذشته یکی از دانش آموزان دبیرستان نیدویل تصویری از یک تفنگ ساچمه ای و متنی تهدید آمیز در اسنپ چت خود  منتشر کرد. او ساعاتی بعد بازداشت و به بازداشتگاه نوجوانان منتقل شد.

پیش از این، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جمع دانش آموزان دبیرستان داگلاس فلوریدا اعلام کرد سلاح باید به طور مخفیانه در اختیار معلمان قرار بگیرد. او بر بررسی دقیق پیشینه مالکان سلاح تاکید کرد و خواستار سختگیری بیشتر در خصوص فروش سلاح شد.

هفته گذشته، حمله مسلحانه یک دانش آموز به دبیرستان داگلاس در فلوریدا 17 کشته و بیش از 50 زخمی برجای گذاشت. این حمله خونین، بار دیگر قانون مالکیت حمل اسلحه در آمریکا را زیر سوال برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار