درودگر:امیدوارم کفاشیان نامه غرامت نگرفتن ایران را امضا نکرده باشد

مدیر کمیته اقتصادی و بازاریابی سازمان لیگ گفت: اطلاعی از تائید نامه پرداخت نشدن غرامت به تیم های ایرانی ندارم اما آرزو می کنم این خبر درست نباشد.

درودگر: آرزو می کنم خبر تائید نامه پرداخت نشدن غرامت به تیم های ایرانی از سوی کفاشیان کذب باشدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدصادق درودگر درباره اینکه شنیده می شود علی کفاشیان زیرنامه پرداخت نشدن غرامت به تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را امضاء کرده است، گفت: اطلاعی در مورد این موضوع ندارم اما به عنوان یک ایرانی آرزو می کنم چنین اتفاقی رخ نداده باشد چراکه در غیر این صورت هیچ حرفی برای گفتن ندارم و تکلیف کل فوتبال مشخص است.

او درباره شکایت مجری سابق تبلیغات محیطی لیگ برتر فوتبال و تلاش این شرکت برای دریافت غرامت ۶۹ میلیاردی از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بیان کرد: این شرکت درباره ردیف سوم تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین شکایتی را مطرح کرده است و در گذشته هم درباره این مسائل تخفیف های لازم را در دادگاه گرفته است. این امر نقض تعهد است چراکه سازمان لیگ وظیفه ای برای اجرای تبلیغات در ردیف سوم تابلوها نداشته است و این شرکت باید چنین کاری انجام می داد.

مدیر کمیته اقتصادی و بازاریابی سازمان لیگ ادامه داد: این شرکت در ۲ ردیف تبلیغات محیطی را اجرا کرده است و خودش باید تبلیغات ردیف سوم را هم انجام می داد. این امر برعهده سازمان لیگ نبوده است. مجری فعلی تبلیغات محیطی روی ۲ ردیف تابلوها تبلیغ می کند و طبق قانون باید تبلیغات ردیف سوم‌ در بخش هایی از ورزشگاه انجام شود که دید تماشاگران و بینندگان تلویزیونی را نگیرد.

درودگر درمورد شفاف نبودن بسیاری از قراردادهای مالی فوتبال ایران عنوان کرد: به نظرم تجربه دوستان در گذشته کم بوده است. در نشست امروز(یک شنبه) سازمان لیگ اعلام کردیم تمام قراردادها باید با نظارت یک مشاور حقوقی معتبر به امضاء و به اطلاع کلیه اعضا برسد. شاید دوستانی که در گذشته در سازمان لیگ بودند، با وجود تلاش فراوان از تجربه کافی برای انعقاد قرارداد بی بهره بودند.

انتهای پیام/

اظهارات درودگر درباره تبلیغات محیطی لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
آقای محمدصادق درودگرفرمودی: درباره اینکه شنیده می شود علی کفاشیان زیرنامه پرداخت نشدن غرامت به تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را امضاء کرده است، اطلاعی در مورد این موضوع ندارم اما به عنوان یک ایرانی آرزو می کنم چنین اتفاقی رخ نداده باشد چراکه در غیر این صورت هیچ حرفی برای گفتن ندارم و تکلیف کل فوتبال مشخص است
آخرین اخبار