آذری: شرکت تبلیغات محیطی تعهدات مالی خود را پرداخت می کند / ای اف سی زیر بار پرداخت غرامت نرفت

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: شرکت تبلیغات محیطی بخشی از تعهدات مالی خود را تا اواخر هفته پرداخت می کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سعید آذری درباره جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ  با مهدی تاج بابت تبلیغات محیطی اظهار کرد: طبق قرارداد تا پایان لیگ با شرکت فعلی بحث تبلیغات محیطی را با همین روند ادامه می دهیم. همچنین قرار است این شرکت تا اواخر هفته بخشی از تعهدات مالی خود را پرداخت کند و به حساب باشگاه ها پول واریز می شود.

او ادامه داد: با توجه به اینکه باشگاه ها مشکلات اقتصادی دارند پول پرداخت شده از سوی شرکت تبلیغات محیطی می تواند بخشی از مشکلات آنها را برطرف کند.

باشگاه ها حدود 14 میلیارد تومان برای تبلیغات محیطی دریافت کردند 

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال درباره اینکه مبلغ پرداخت شده به باشگاه ها بیان کرد: باشگاه ها در سال جاری حدود 14 میلیارد تومان برای تبلیغات محیطی دریافت کردند.

آذری درباره وضعیت پرداخت خسارت 69 میلیاردی به مجری تبلیغات محیطی اظهار کرد: این موضوع را کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال پیگیری می کند.

او درباره وضعیت دریافت غرامت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا  و اینکه کفاشیان نامه تعلق نگرفتن غرامت را امضا کرده است، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا زیر بار پرداخت غرامت به تیم های ایرانی نرفت. همچنین از نامه امضا شده کفاشیان برای تعلق نگرفتن غرامت به باشگاه ها اطلاعی ندارم.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در پایان درباره اینکه فصل آینده هم خسارتی به باشگاه ها پرداخت نمی شود، خاطر نشان کرد: با وسواس بیشتری این قضایا دنبال می شود تا دیگر شاهد این مسائل در فوتبال نباشیم.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار