مسعودی فرید مطرح کرد؛

ضرورت افزایش تعامل دستگاه‌های مسئول در حمایت از کودکان کار

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور بر افزایش تعامل دستگاه‌های مسئول در حوزه کودکان کار با یکدیگر برای ارتقاء سلامت و کیفیت زندگی کودکان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛حبیب الله مسعودی فرید، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در مراسم‌ افتتاحیه شبکه همبستگی سلامت ویژه کودکان کار که عصر امروز (یکشنبه) ششم اسفند ماه سال جاری، برگزار شد، اظهار کرد: کاری که ویژه کودکان کار در بوستان ولیعصر عج الله در قالب پروژه شبکه همبستگی سلامت اجرا می شود، شروع خوبی برای حمایت از سایر کودکان کار و ارتقاء وضعیت زندگی این کودکان خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای پروژه های حمایتی از کودکان کار در سایر مناطق شهر تهران، مستلزم همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها با یکدیگر است.

معاون امور اجتماعی تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور با همکاری سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه کودکان کار و همچنین شهرداری تهران، می تواند برنامه‌ها و اقدامات موثری را برای حمایت از کودکان کار و در نهایت کاهش آسیب‌های اجتماعی که متوجه این کودکان است انجام دهد.

مسعودی فرید اضافه کرد: تعامل و همکاری دستگاه‌ها با یکدیگر در خصوص کودکان کار، منجر به این امر می شود که این کودکان دوره کودکی را بهتر پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/

صحبت های معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در مراسم‌ افتتاحیه شبکه همبستگی سلامت ویژه کودکان کار مورخ 6 اسفندماه

برچسب ها: بهزیستی ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار