آمادگی ناوگان حمل و نقل مازندران برای نوروز ۹۷

ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مازندران برای خدمات رسانی نوروزی به مسافران و گردشگران آماده است.

آمادگی ناوگان حمل و نقل مازندران برای نوروز ۹۷احمد آفرین محمدزاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با هلال احمر و راهداران که در جاده‌های استان باید به مسافران نوروزی خدمات ارائه دهند صورت گرفت، گفت: در ۶۶ نقطه از جاده‌های استان جرثقیل‌های سیار جهت کمک احتمالی به رانندگان مستقر شده است.

وی افزود:برای افزایش سفر ایمن در نوروز ۷۰ دستگاه خوردوی امدادی نیز در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس و کیاسرمستقر می‌شوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه در پیش بودن نوروز ۹۷ مسائل ایمنی سازی جاده‌های استان شامل شانه سازی، لکه گیری، روکش آسفالت، خط کشی، نصب تابلوی علائم هشدار و روشنایی صورت گرفته است تا رانندگان و مسافران عبوری قبل از ورود به آن محدوده نسبت به کاهش سرعت و رانندگی با احتیاط بیشتر اقدام کنند.

محمدزاده با بیان اینکه متولی جاده‌های استان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران است، افزود: جاده‌های استان با نصب دوربین‌های نظارت تصویری، پلاک خوان، دستگاه‌های تردد شمار و تابلو‌های گرافیک نما در نوروز کنترل می‌شود.

وی با بیان اینکه در طرح جامع نوروزی با هماهنگی تشکل‌های صنفی فروش همزمان حضوری و اینترنتی بلیت صورت می‌گیرد، گفت: به منظور ایجاد بستر مناسب و ترویج فرهنگ انجام سفر بر پایه برنامه‌ریزی، فروش بلیت سفر‌های نوروز ۹۷ بدون هیچ‌گونه افزایش بهایی در دفاتر فروش و پایگاه‌های اینترنتی در حال انجام است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران  افزود: استفاده از ناوگان عمومی جهت انجام سفر‌های برون‌شهری ضمن آنکه موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود ضریب ایمنی سفر را افزایش و از تعداد و شدت حوادث جاده‌ای به نحو چشمگیری می‌کاهد.

انتهای پیام/ر

ناوگان حمل و نقل مازندران به استقبال نوروز می‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار