درخشان نیا مطرح کرد؛

اشتغال و نشاط آفرینی از اهداف اصلی پروژه شبکه همبستگی سلامت

مدیر کل دفتر آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، اشتغال والدین و نشاط آفرینی برای کودکان کار را از جمله اهداف اصلی اجرای پروژه شبکه همبستگی سلامت برشمرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فریبا درخشان نیا مدیر کل دفتر آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در مراسم افتتاحیه شبکه همبستگی سلامت ویژه کودکان کار که عصر امروز( یکشنبه) ششم اسفند ماه سال جاری در بوستان ولیعصر عج الله منطقه ۱۵ برگزار شد، اظهار کرد: موسسات و کلینیک های مددکاری اجتماعی با جدیت، سازمان بهزیستی کشور را در خصوص اهداف مشترک در حوزه کودکان کار همراهی می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: آینده روشن برای کودکان کار با همکاری دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر در این حوزه رقم خواهد خورد و پروژه شبکه همبستگی سلامت ویژه کودکان کار یکی از اقداماتی است که با همکاری سازمان بهزیستی و ۲۳ مجموعه مردم نهاد اجرا می‌شود.

مدیر کل دفتر آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: حل مشکلات کودکان کار، نیازمند یک زبان مشترک است که سازمان بهزیستی و این ۲۳ مجموعه مردم نهاد در اجرای پروژه شبکه همبستگی سلامت به آن دست پیدا کرده‌اند.

درخشان نیا یادآور شد: همکاری و همیاری دستگاه های مختلف در حوزه کودکان کار منجر به بهبود وضعیت این کودکان و برداشتن قدم‌های موثر برای آن‌ها می‌شود.

وی تاکید کرد: مشارکت، ایده پردازی و همراهی این ۲۳ سازمان مردم نهاد در اجرای پروژه شبکه همبستگی سلامت ویژه کودکان کار، با توجه به نیازهای مشخص شده این کودکان بود و تا کنون نتایج خوبی از این همراهی و تعامل به دست آمده است.

مدیر کل دفتر آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: بهترین کسانی که می توانند نیاز سنجی مورد نیاز در حوزه کودکان کار را انجام دهند همین موسسات مردم نهادی هستند که به طور مستقیم با این کودکان در ارتباط هستند.

درخشان نیا اضافه کرد: اشتغال والدین و نشاط آفرینی از عنصرهای مهم اجرای پروژه شبکه همبستگی سلامت ویژه کودکان کار به شمار می‌روند و امیدواریم که با اجرای چنین پروژه‌هایی خانواده ها بتوانند نقش اساسی خود را ایفا کنند.

انتهای پیام/

اهداف پروژه شبکه همبستگی سلامت چیست؟

برچسب ها: بهزیستی ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار