برپایی نمایشگاه باغبانی، گلخانه و صنایع وابسته در گلستان

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی استان گفت: هفتمین نمایشگاه گل و گیاه و صنایع وابسته، مبلمان پارک‌ها، فضای باز، خدمات شهری، گیاهان دارویی، کود، بذر، سم و نهاده‌ها فردا افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ یزدی مدیر عامل نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی هر چه بیشتر بازدید کنندگان با گونه‌های مختلف گیاهان داخلی و ارقام جدید خارجی، جلب مشارکت‌های مردمی در حفظ و حراست از محیط زیست و فضای سبز شهری برگزار می‌شود.


وی افزود: این نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و صنایع وابسته، در فضایی به مساحت ۳ هزار متر مربع و با حضور بیش از ۵۰ شرکت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه از ۱۰ استان خراسان رضوی، سمنان، گلستان، مازندران، تهران، البرز، قزوین، همدان، اصفهان و یزد برای معرفی محصولات خود شرکت می‌کنند.

یزدی ادامه داد: محصولات قابل ارائه در این نمایشگاه در زمینه نهاده‌های کشاورزی، سم، بذر، کود، گل، نهال‌های جنگلی و فضای سبز، تولید سموم خانگی و کود شیمیایی، تولید مواد معدنی کود، گل و گیاه آپارتمانی است.

یزدی به دیگر محصولاتی که در این نمایشگاه به بازدید کنندگان ارائه می‌شود اشاره کرد و گفت:: کمپوست پلیت شده، کاکتوس، گیاهان گوشتی، زینتی، دارویی و تراریوم، طراحی و ساخت انواع گلخانه‌های مدرن و سازه‌های گلخانه‌ای خانگی، تولید انواع گلدان سازگار با محیط زیست، سیستم مه پاش و مصنوعات تزئینی فایبر گلاس هم از دیگر محصولات این نمایشگاه است.


این نمایشگاه از تاریخ ۷ تا ۱۱ اسفند ماه وبه مدت ۶ روز در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام /گ/ق
 
 

نمایشگاه باغبانی، گلخانه و صنایع وابسته در گرگان

برچسب ها: کشاورزان ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.