راه‌اندازی پارک‌سوار خودروهای مسافربری درچادگان

فرماندار شهرستان چادگان گفت: با راه‌اندازی پارک‌سوار خودروهای مسافربری شهری و روستایی در شهرستان چادگان ساماندهی می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور امروز در جلسه شورای ترافیک چادگان اظهار کرد: شهرستان چادگان یکی از نقاط گردشگری استان اصفهان است که در فصل تابستان و ایام تعطیلات پذیرای مسافران و گردشگران استانی و کشوری است که باید برای مسأله ترافیک جاده‌ای و شهری چاره‌ای اندیشید.

وی به دوبانده شدن جاده اصفهان چادگان و شهر روزه به چادگان نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به بار ترافیکی محور چادگان به اصفهان در پایان هر هفته و همچنین مسیر داران به چادگان می‌طلبد ادارات و دستگاه‌های متولی با هماهنگی ادارات اقدام کنند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

فرماندار شهرستان چادگان ادامه داد: با راه‌اندازی پارک‌سوار خودروهای مسافربری شهری و روستایی در شهرستان ساماندهی می‌شود که انتظاراست همه دستگاه‌های اجرایی با همدلی و هماهنگی به اجرای مسائل ترافیکی شهری و روستایی در ایام نورز اقدام کنند تا مشکلاتی برای مسافران ایجاد نشود.

وی خاطرنشان کرد: در طرح فراخوانی قبلی برای دریافت خودرو ویژه تاکسی شهری استقبال خوبی نشد اما با توجه به راه‌اندازی ناوگان در آینده نزدیک انتظار داریم متقاضیان جهت دریافت تاکسی مراجعه و ثبت‌نام کنند.

شهردار چادگان نیز در این جلسه بیان داشت: شهرداری در راستای زیباسازی شهر، طرح ترافیک و همچنین ساماندهی بازارچه سه‌شنبه بازار شهر چادگان برنامه‌ریزی خواهد کرد تا در ایام تعطیلات نوروزی امکانات شهری برای مسافران فراهم شود.

نادر نجاری افزود: بلوار سمندمان طرحان توسط گروه فنی شهرداری تأیید نهایی شده و در آینده نزدیک با تأمین اعتبارات این طرح اجرایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای ترافیک چادگان

برچسب ها: فرمانداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار