توافق بیرانوند با نفت تهران تکذیب شد

وکیل علیرضا بیرانوند خبر توافق موکلش با باشگاه نفت تهران را تکذیب کرد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به دنبال صدور حکم توقیف اموال باشگاه نفت تهران از سوی یکی از شعب قضائی تهران به دلیل شکایت علیرضا بیرانوند از این باشگاه، صبح امروز (یکشنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه باتوجه به طرح شکایت بیرانوند از نفت تهران در زمان مالکیت حمیدرضا جهانیان، حکم مذکور هم براساس شکایت قبلی صادر شده است و برهمین اساس وکیل دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با مسئولان فعلی نفت تهران به توافق رسیده است تا هر چه سریع تر مطالبات بیرانوند پرداخت شود.

البته مصطفی سلیمانی، وکیل بیرانوند در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تکذیب این امر اظهار داشت: تنها ۲ روز است که این حکم را دریافت کرده ایم و برای پرداخت مطالبات بیرانوند تفاوتی ندارد که جهانیان مالک باشگاه نفت باشد یا فردی دیگر.

او افزود: با توجه به اینکه باشگاه نفت تهران، یک موسسه حقوقی است، هر فردی مالکیت این باشگاه را برعهده دارد باید برای جلوگیری از توقیف اموال نفت تهران مطالبات موکل مرا پرداخت کند و تفاوتی هم بین مالک فعلی و قبلی وجود ندارد‌.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه نفت تهران هیچ تماس یا صحبتی برای پرداخت بدهی خود به بیرانوند نداشته اند و اگر تا ۱۰ روز دیگر تکلیف این موضوع را مشخص نکنند، مجبوریم برای اجرای حکم توقیف اموال باشگاه نفت اقدام کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات وکیل بیرانوند در مورد پیوستن وی به نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار