مشارکت ۳۰ درصدی خیرین مدرسه ساز در توسعه‌ی فضا‌های آموزشی آذربایجان غربی

مدیر کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس آذربایجان غربی از مشارکت ۳۰ درصدی خیرین مدرسه ساز در توسعه فضا‌های آموزشی استان خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه؛ هرکشوری برای اینکه پیشرفت کند نیازمند برنامه ریزی درتوسعه ی فضاهای آموزشی است.

مدارس و فضاهای آموزشی همواره نقش مهمی در تربیت و تعلیم دانش آموزان به عنوان پایه های رشد و پیشرفت یک جامعه و ساختن آینده ای روشن دارند. توجه به توسعه و گسترش فضاهای آموزشی همراه با امکانات پیشرفته و نوین برای تحصیل یکی از عوامل مهمی است که موجب پیشرفت علمی و ترغیب دانش آموزان به علم آموزی و یادگیری می شود.

رحمانی مدیرکل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس آذربایجان غربی درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه؛ گفت: 500کلاس درس در سطح استان در دست اجرا است که 30درصد از این پروژه ها با مشارکت خیرین مدرسه ساز در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند و پیشرفت آبادانی کشور درسایه ی اهمیت به فضاهای آموزشی و علمی برقرار می شود افزود: اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی در راستای توسعه ی فضاهای آموزشی در سال 96و 97 دو هزار کلاس درس با اعتبار 140میلیارد تومان از اعتبار استانی، و حدود 300کلاس درس با اعتبار 82میلیارد تومان از اعتبار متوازن در دست اجرا دارد که با تحویل این تعداد کلاس درس برای بهره برداری و آموزش دانش آموزان گام مهمی برای رسیدن به متوسط کشوری برداشته می شود. ادیک مجنونیانس یکی از خیرین مدرسه ساز که تاکنون چندین مدرسه و سالن ورزشی برای دانش اموزان ساخته است با اشاره به اینکه هر ایرانی می تواند سهمی در آبادانی کشور و جامعه ی خود داشته باشد گفت: همه ی ما در سایه ی پرچم کشور عزیزمان ایران باید با اتحاد و همدلی و در حد توان برای آبادانی کشور کوشا باشیم.

پژوهش و نوآوری، در جامعه ای توسعه پیدا می کند که نظام آموزشی ، زمینه و بستر مناسب را برای آن فراهم کند.بنابراین توسعه ی مدارس و فضاهای آموزشی مدرن و پیشرفته اهمیت بسیاری در پیشرفت های علمی یک جامعه دارد.

انتهای پیام/ح

 ساخت 500 کلاس درس در سطح آذربایجان غربی در دست اجرا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.