اسکوچیچ: فکر کردن به لیگ برتر زود است/ به جام حذفی هم فکر نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه گفت: صحبت کردن در خصوص لیگ برتر زود است، زیرا ۹ بازی باقی مانده است و اشتباه بزرگی است که فکر کنیم به لیگ برتر رسیدیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل پس از پیروزی تیمش مقابل بادران گفت: بازی سختی بود و مقابل تیم خوبی بازی کردیم. نیمه نخست بازی در دست ما بود اما در نیمه دوم کمی عقب نشستیم و ضعیف عمل کردیم اما خوشبختانه برد مهم و 6 امتیازی را کسب کردیم و از این بابت خوشحال هستیم. در نیمه دوم تیم  تحت فشار بود اما بازی را خوب کنترل کردیم و به پیروزی رسیدیم.

او در خصوص شانس خونه به خونه برای صعود به لیگ برتر بیان کرد: صحبت کردن در خصوص لیگ برتر زود است، زیرا 9 بازی باقی مانده است و اشتباه بزرگی است که فکر کنیم به لیگ برتر رسیدیم و هدفم این است تا فقط بازیکنان به بازی بعدی فکر کنند. من حتی به جام حذفی هم فکر نمی کنم، چون بازی بعدی را در تبریز داریم.

اسکوچیچ در مورد وضعیت داوری فوتبال ایران اظهار کرد: به این سوال جواب نمی دهم و در یک ماه اخیر بازیکنان برای من ارزشمندتر هستند و اگر بخواهید در مورد آنها صحبت می کنم. افتخار می کنم که یک ماه در بابل هستم و هواداران این تیم عالی بودند. طرفداران یار شماره 12 ما نیستند و در واقع یار 12، 13، 14 و یار شماره 15 ما هستند. همچنین امروز جادوگر نداشتیم!

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی خونه به خونه درباره شرایط تیمش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار