به دلیل طغیان رودخانه محلی ؛

محور اسپکه به فنوج مسدود شد

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: محور اسپکه به فنوج در جنوب استان به سبب بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های محلی مسدود شد.

ابراهیم جاوشیری مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  با توجه به اخطاریه صادر شده از سوی هواشناسی تمام نیرو‌های راهداری جنوب سیستان و بلوچستان در آماده‌باش کامل هستند و در مناطق سیل‌خیز علائم هشداردهنده نصب‌شده است.

جاوشیری گفت: هم‌اکنون ۵۰۰ نیروی راهداری و ۳۴۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین برای خدمات‌دهی در شرایط فعلی در جاده‌های جنوب استان آماده‌باش هستند.

وی افزود: نیرو‌های راهداری مراقب‌اند که در صورت بروز اختلال در تردد‌ها یا انسداد محورها، خدمات فوری به مردم ارائه کنند.

جاوشیری ادامه داد: بارش‌های سنگین در شهرستان فنوج سبب طغیان رودخانه‌های محلی شد که به سبب آن محور "اسپکه به فنوج" در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد و تا زمان فروکش کردن سیلاب این مسیر مسدود است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: مردم عزیز سعی کنند از اسکان در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری کنند و قبل از مسافرت با استفاده از سامانه ۱۴۱ از وضعیت محور‌های جنوب استان کسب اطلاع کنند.

انتهای پیام/ع

محور اسپکه بسته شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار