ارائه خدمات رایگان پزشکی به مناطق محروم شیراز

مناطق حاشیه‌نشین و کم برخوردار شیراز خدمات رایگان پزشکی دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرخ بهارلویی رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس با اشاره به خدمات بسیج پزشکی در مناطق محروم استان فارس، گفت: با توجه به نیاز مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر شیراز به خدمات پزشکی علاوه بر خدمت‌رسانی به شهرستان‌ها این مناطق نیز خدمات درمانی و پزشکی ارائه شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه فجر استان فارس نیز ۱۵ منطقه را در شیراز شناسایی کرده بودند، افزود: نخستین مرحله خدمت‌رسانی درمانی و پزشکی به نقاط حاشیه شیراز در محله سنگ سیاه انجام شد که با توجه به نزدیکی این محله به حرم حضرت شاهچراغ (ع) از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

بهارلویی اظهار داشت: ۴ پزشک عمومی و ۸ متخصص در زمینه‌های چشم، اعصاب و روان، مامایی، گوش و حلق و بینی، طب اورژانس و خدمات پاراکلینکی در یکی از مدارس این محله مستقر شده و خدمات پزشکی به افراد این محله داده شد.

وی با اشاره به شرایط ویژه این محله از لحاظ آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: در مدت برپایی این درمانگاه تخصصی ۳۰۰ نفر ویزیت شدند و بیش از ۵۹۰ نفر- خدمت به اعضای این محله ارائه شد و همچنین ۴۳ نفر به دلیل نیاز به درمان‌های تخصصی به بیمارستان‌ها و دیگر مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس با تاکید بر اینکه تمامی خدمات به صورت رایگان ارائه شده است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که هر ماه یک بار در قالب تیم‌های عمومی کار درمان و پزشکی این منطقه دنبال شود.
انتهای پیام/ر

ارائه خدمات پزشکی رایگان به افراد کم برخوردار در شیراز

برچسب ها: درمان ، بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار